המנגל: מי עשה טרק בהרי הטררה ומי היה בהופעה מול חוף הים?

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

רוסלנה רודינה חתמה בימים אלה על חוזה לעונה רביעית כפרזנטורית של רשת נעלי SCOOP .לפי הערכות בשוק, היא תקבל כ־25 אלף דולר לעונה בהתאם לחוזה החדש. מי שחשבו שרודינה תישאר לבד בתמונות . הדוגמן וכוכב הרשת שגיא ברייטנר, נבחר לשמש כפרזנטור .מה שמבטיח לו להצטלם עונה שנייה לצד הדוגמנית.

רוסלנה רודינה. עונה רביעית

ט"ו באב, דודו אהרון מעלה לאינסטגרם תמונה רומנטית עם נטלי לוי וכותב: "הייתה זו אהבה ממבט ראשון" .בו בזמן שחברתו מגיעה לבד לערב ההשקה של קסטרו ומוזיאון תל אביב במסגרת מחווה לאומן יגאל תומרקין .לוי,דואגת לעדכן כי הצמוד שלה מופיע בקיסריה ושהיא תסיים את הסיור במוזיאון היא תאסוף את הוריה והם ייסעו יחדיו להופעה.

דודו אהרון ונטלי לוי.אהבה ממבט ראשון

שמחה וענת גד יחד עם יואב ו-איילה סוברה יצאו לחופשה של אחרי צבא בתאילנד.רק 35 שנה מאוחר יותר מהשחרור.

שמחה וענת גד יחד עם יואב ואיילה סוברה . תאילנד למתחילים

שלישי האחרון .שדרן הספורט ושחיין העבר משה גרטל ,נטול ד"ר ברוך 'בוקי ' ציש' נצפה בשלישי האחרון באיצטדיון העירוני בנס ציונה במשחק של קבוצתו האהודה -קטמון מול הפועל מרמורק. גרטל שרגיל לענות לשאלות האסמאסים של הצופים,נותר הפעם חסר תעסוקה ובעיקר מלמל יאוש לנוכח רמת המשחק שהציגו שתי הקבוצות.

משה גרטל. ים של שעמום

ובאותו המקום טריבונה אחת שמאלה יותר . במחנה האוהדים של מרמורק היו אלה הורי הזמרים רונית גולן (אייל גולן) ומשה אהרון(דודו אהרון)יחד עם אחותו של גולן ,מאיה .שעודדו את האדומים מרחובות

סגן ראש העיר ,זהר בלום ורעייתו חני החליפו את נופי רחובות בנופי הרי הטטרה המופלאים של סלובקיה במסגרת טרק בהרים הגבוהים .

זוהר וחני בלום בטרק הטררה

רביעי האחרון .איש חיי הלילה אסי נקדאי החליף קידומת ל-40 בבר שבבעלותו, "הקוקיז" בתל אביב. נקדאי הגיע עם אשתו הסטייליסטית ליאת אשורי, והחברים הטובים באו לאחל מזל טוב. גם אייל גולן נמנה על אותה רשימה, עוד הגיעו :שלום מיכאלשווילי, איציק זוהר וחברתו האיטלקיה לאורה, אוולין הגואל יורם זק ו חן ליברמן מערוץ 10 ,

אייל גולן.בא להגיד מברוק לאסי נקדאי

המשנה לראש העיר רחובות , ויו"ר הדריקטוריון‏ ב-‏רשת חוויות רחובות , יניב מרקוביץ העלה אתמול(שישי) פוסט ברשת החברתית "כיף שיש כאלה חברים! הכי ספונטני שיש סידרה לי חברה טובה הופעה, מול הים, של ישי ריבו הגדול. למרות החום, אי אפשר שלא להתרגש ממנו במיוחד ביום שישי. אז לא יודע מה איתכם אבל אני מוכן לשבת".

יניב מרקוביץ וישי ריבו . נפגשנו כך

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *