המנגל: תן לנו את הרכילות, מועדים לשמחה חגים וזמנים לששון

חדשות רחובות - פינת המנגל - רחובות ניוז

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

*מוצאי שבת האחרון נטלי לוי ארוסתו של דודו אהרון  חגגה את האירוע עם החברות  הטובות במסעדת "קוקו במבינו" של זוכה "מאסטר שף" טום אביב. לכם נספר שבאו והתייצבו הבנות:  נטלי דדון, לי מנחם וליאן פישביין.

דודו אהרון ונטלי לוי . צילום מתוך האינסטגרם

*אותה לוי התייצבה  לצילומי הקמפיין של אתר האופנה  mine מה שהטריד את כל הנוכחים היה לאן נעלמה טבעת האירוסים שלה והאם צץ לו משבר במערכת היחסים?. אז זה המקום להרגיע ולספר לכם שהכלה העתידית שלחה את הטבעת להקטנה

*ראשון האחרון,בני בן זקן מאמן בית"ר ירושלים מנצל את פגרת הנבחרות כדי לעמוד בתור במקדונלדס בקניון רחובות כדי לקנות לבתו קציצה בלחמניה בטרם זה יחשב לחמץ.

בני בן זקן והבת בתור למקדולנדס

*שני ,השבוע. קבלן השיפוצים הרחובותי , גילי קריטי ,לא יכול להתאפק .אז הוא מעלה פוסט ברשת החברתית " יש תוכנית הערב עם מושיק גלאמין אצל ארקדי וסימה דוכין שווה צפיה" ברור לך שצפינו מראש.

גילי קריטי יחד עם ארקדי דוכין ומושיק גלאמין צילום מתוף הפייסבוק

*ובאותו היום  כ-50 ילדים ממחלקת הנפרולוגיה (דיאליזה) ובני משפחותיהם הגיעו להיכל הקרח ICE PEAKS בחולון ששמחו למצוא במקום את הסלבס האהובים שהגיעו במיוחד כדי לשמח ולבלות בחברתם. כמו דודו אהרון וחבר הכנסת אורן חזן, שהפגינו ביצועי החלקה מרשימים, לצידם של לירון אורפלי (טילטיל), ליאור כלפון, איתי לוי ועוד. שהמטרה הסופית שעומדת מאחורי המיזם  לבנות בית אירוח למשפחות הילדים החולים סמוך לבית החולים "שניידר".

דודו אהרון ואחד הילדים . גם הפגין יכולת החלקה וכם התגייס למטרה נעלה. צילום מתוך דף האינסטגרם

*אחרי שסתיו שפיר פנתה ליועץ המשפטי של  הממשלה להסיר את דמותה של מירי רגב
מהקליפ 'הללויה' .מנהל מחלקת אומנויות הבמה והפקות בעיריית רחובות, שלמה טולדו יכול להיות רגוע.

*שלישי האחרון, כמיטב המסורת . סגן ראש העיר מתן דייל  ארז את המשפחה לחופשה בתאילנד ,שתימשך  עד יום לאחר חג הפסח השני . דיל, שהיה עסוק באריזת המזודות נעדר מישיבת המועצה האחרונה .

*וסגן ראש עיר אחר, זוהר בלום התארח בתוכנית בוקר בערוץ 10 וסיפר למראיינת ימית סול על הריבות שהוא מכין למימונה וזו הבטיחה מנגד להגיע אליו במוצ"ש הבא . בלום, סיפר עד כמה הם מופתעים במשפחה מכמות הצפיות המטורפת של סרטון "המימונה" שגרף כ-30 אלף צפיות ועדין ממשיכה לרוץ ברשתות החברתית.

זוהר בלום ובתו מתארחים אצל אבי קינד ב-דה לה פה לפני החג

*רביעי ,בזמן שחלקכם היו עסוקים בניקיונות הבית לחג הפסח  'נופר הפקות' של רענן ופרידה נגר הרימה לחיים לכבוד החג במסעדת "גחלים" כמובן שגם הטאלנט ,מושיק עפיה נכח באירוע.

משפחת 'נופר הפקות' מרימים כוסית לכבוד החג

*איש העסקים הרחובותי ניר פורר הדרים אתמול(שישי) יחד עם חבריו עד גבול הדרום כשהם מצוידים בצ'ופרים לחיילים עם דגלי ישראל . בראש הקבוצה חבר הכנסת אורן חזן שהודה לפורר ולחבריו בסרטון שרץ ברשתות החברתיות וגרף עשרות לייקים על המחווה המרגשת למען חיילי צבא הגנה לישראל .

אורן חזן ומאחור ניר פורר הרחובותי

*רגע לפני החג הגיעה הסטיילסטית הרחובותית, אביבית בר זוהר לקונטדוריה 'דה לה פה'  והתחדשה עם עוגה לחג, לא לפני שאיחלה לבעלים ,אבי קינד 'חג שמח' וסיפרה לו שהיא לא מוותרת על העוגות שלו.האמת יש משהו בדבריה.

*איש חיי הלילה תומר כהן בעלי "הקמינו" קיים שיעור בחמישי האחרון בביתו עם המקובל דב קוק מטבריה . אי לכך הזמין קומץ חברים שזכו לקבל את ברכת המקובל לחג. ביניהם נצפה היחצ"ן טל חרמון.

תומר כהן והרב דב קוק

*לא נשחרר אתכם בלי שנספר על האטרקציה הכי מדוברת בעיר. אז היא בצבע כחול ונוסעת על ארבע גלגלים ונספר שמדובר ברכב מסוג מזראטי שגורם ללא מעט אנשים לעשות סלפי עם מכונית היוקרה האיטלקית במקום בו היא חונה ברחובות. עכשיו גם לכם תהיה תמונה.

מזראטי,שמשגעת את רחובות

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *