המתווה של אביב איטח באיחוד שעריים מרמורק ומי הבטיח מתנה למתן דיל

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

השבוע במנגל: המתווה של אביב איטח בנושא איחוד הקבוצות היריבות שעריים ומרמורק, איפה נצפה יקיר המדור רחמים מלול ומי הבטיח להביא למתן דיל מתנה בביקור הבא. 

חדשות רחובות - פינת המנגל - רחובות ניוז

שני: מנכ״ל חוויית רחובות גולן ביטון ורעייתו רעות חגגו השנה בביתם את המימונה במסגרת משפחתית מצומצמת. ביטון: ״לא נאפשר לאויבים שלנו לכבות לנו את האור! השמחה ,האור המסורת שלנו ינצחו את החושך בתקווה ותפילה שכל החטופים והחטופות יחזרו עכשיו! ושבורא עולם ישמור על כל חיילנו שישובו בשלום בריאים ושלמים אמן״.

גולן ביטון במימונה המשפחתית
גולן ביטון במימונה המשפחתית

 

שני: שתי חגיגות מימונה שמחות ומיוחדות נרשמו ברחובות. האחת בביתה של מנהלת אגף מוסדות העירייה לורי נחמיאס, השניה בביתה של מנהלת אגף החינוך הבלתי פורמלי בחברה העירונית, אביה קפרא. כמחווה מרגשת  רכשה קפרא 133 פרחים, בתקווה לחזרתם הביתה של 133 חטופים, שנמצאים בשבי חמאס דאעש. כיבדו בנוכחותם מ"מ ראש העיר רחובות אביב איטח, יו"ר ועד עובדי העירייה רמי מדהלה, חבר הועד חן קריטי ועוד.

 

רביעי: ללשכת ראש העיר רחובות מגיע ראש מועצת מזכרת בתיה גבי גאון, זמן קצר לאחר שנבחר כזכור ליו"ר איגוד ערים דרום יהודה, בתרגיל הפוליטי שעשה יו"ר האופוזיציה בעיריית רחובות יניב מרקוביץ', לראש העיר רחובות מתן דיל ולסגנו זהר בלום. כשנכנס גאון ללשכתו של דיל בקומה השישית, הוא התנצל בהומור על כך שהגיע לאחל לו בהצלחה בתפקיד מבלי להביא מתנה. דיל חייך במבוכה וגאון המשיך: " מבטיח כשבפעם הבאה אביא איתי מתנה".

צילום גבי גאון אור פורוזובניק
צילום גבי גאון אור פורוזובניק

 

רביעי: סטודנטים מבית ספר לצילום ״חשיפה״ באשקלון, מגיעים לפרויקט צילום מרגש ״לעולם לא עוד״, במסגרתו תיעדו את ניצולי השואה בדיור המוגן ״נווה עמית״ ברחובות, עם בני משפחותיהם לצד תמונות החטופים, ביניהם גם תמונות של החטופים מרחובות: החייל נמרוד כהן,19 (יהודה כהן אביו של החייל נשא דברים בשבת במחאה בצומת פארק המדע)ורון בנימין בן 53.

צילום: ליבי לוי . תמונת החטוף נמרוד כהן
צילום: ליבי לוי . תמונת החטוף נמרוד כהן

 

רביעי: חלוקת מילגות פורום נשים באולם הישיבות שבלשכת הראיס מתן דיל, יועצת ראש העיר למעמד האישה בעירייה, אביבה חלבי סיפרה לנשים שקיבלו מילגה, שגם היא בעצמה סטודנטית למשפטים ומתנדבת. אחת האורחות שאלו מדוע היא לא רואה אותה ברשימות ולכן לא מקבלת מילגה? אחד מאנשי הצוות השיב שחלבי לא יכולה לקבל מילגה כי היא גרה בבית שמש והיא אינה תושבת העיר רחובות.

אביבה חלבי יועצת ראש העיר למעמד האישה

 

רביעי: מזכירת מ"מ ראש העיר רחובות לשעבר, תיקי כוכבי, שלאחרונה יצאה לפנסיה בגיל 72, התנדבה בשעות הפנאי לשמש כמזכירתו של יו"ר האופוזיציה בעירייה יניב מרקוביץ'. בסביבתה מסרו כי תיקי מאוד מעריכה את מרקוביץ' וכשישבה השבוע בחדר האופוזיציה היא ענתה לשיחות. מרקוביץ': "אין על תיקי! היא מובילת הצוות". המנגל מאחל לה בהצלחה.

תיקי כוכבי

 

שישי: מ״מ וסגן ראש העיר רחובות אביב איטח, לומד בימים אלה לעומק את תיק הספורט והגיע למשחקי המחזור האחרון של מכבי שעריים והפועל מרמורק. איטח נתפס בשיחה צפופה עם יו״ר ההתאחדות לכדורגל שינו זוארץ וכוכב העבר וסוכן השחקנים אבי נימני ואף התראיין לסרט דוקו של השחקן והיוצר דניאל גד. איטח הבהיר לאוהדי הכדורגל שהתעניינו באיחוד הקבוצות שהנושא כרגע בגדר שמועות בלבד ומי שאחראים לאיחוד הם רק המועדונים משעריים ומרמורק ולא עיריית רחובות ובקרוב יקבל את ההחלטות בנוגע לעונה הבאה בשיתוף ציבור עם אוהדי הקבוצות, ויציג מתווה לראש העיר מתן דיל.

 

שישי: מזל טוב למנהל אגף הספורט בחברה העירונית, דורון שמחי, שחגג 69 אביבים. נאחל לו נחת, בריאות והצלחה.

דורון שמחי

 

פפראצי השבוע

שני: המשנה לראש העיר רחובות, אריה ליפסקר, נצפה אוחז במופלטות בחגיגת מימונה צנועה בבית חב"ד רחובות.

אריה ליפסקר עם מופלטה
אריה ליפסקר עם מופלטה

 

שלישי: בשעה 14:00, נצפה יקיר המדור, הראיס לשעבר וחבר מועצת העיר רחובות בקרוב, רחמים מלול, מתקן את שער ביתו.

רחמים מלול מתקן את השער צילום: מנגל
רחמים מלול מתקן את השער צילום: מנגל

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *