הסדרי תנועה חדשים בגולדברג

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

בעקבות פנייתו של יניב מרקוביץ׳, המשנה לראש העיר לאגף התנועה ישונו הסדרי התנועה ברחוב גולדברג.

אגף התנועה ישנה את הסדרי התנועה ברחוב גולדברג, במטרה להקל על התושבים והורי הגנים ברחוב ויצמן. מרקוביץ׳: "בעקבות פניות של וועדי בתים באזור ושל נציגות הורים מגני הילדים, אישר מנהל אגף התנועה, ליאור שוקרי, את בקשתי לשינוי הסדרי התנועה, לרווחת התושבים"

ברחוב ויצמן פועלים חמישה גני ילדים המשרתים את כל ילדי האזור אלא שבמצב התנועה הנוכחי, כל מי שרוצה לצאת מרחוב וייצמן לכיוון מזרח העיר, מוצא את עצמו מחוייב בנסיעה  עד לרחוב אחד העם או לחילופין עד לצומת המרומזר של הרצל, דבר שמכביד על הנהגים ועל עומסי התנועה באזור.

"כחלק מהרצון להקל על התושבים ולהקל על הנסיעה ברחובות הללו, החליט מנהל אגף התנועה, ליאור שוקרי, לשנות את הסטריות ברחוב גולדברג כמענה לבעיה שהצפנו", אומר יניב מרקוביץ' המשנה לראש העיר, "זאת בעקבות פניות של ועדי בתים באזור ושל נציגות הורים מגני הילדים הסמוכים. לכן  פניתי למנהל אגף התנועה, ליאור שוקרי, בבקשה לשנות את הסדרי התנועה ברחוב גולדברג. אני מאמין שהרמזור החדש ברחוב ויצמן, לצד השינוי בכיווני התנועה יביאו להקלה משמעותית על עומסי התנועה ברחובות ויצמן, אחד העם והרצל. ברצוני להודות לתושבים שפנו עם היוזמה המבורכת ולליאור על הטיפול המהיר בבקשה זו ובכל פנייה של התושבים".

בעקבות ההסדר החדש, החל מהיום, יום שני, 2.7.18, תתאפשר הכניסה שמאלה מרחוב ויצמן לגולדברג. השינוי יקל על ההורים וגם על התושבים, כאמור, מאחר והוא מאפשר לכל לצאת מהאזור מבלי לעבור דרך הצירים העמוסים של אחד העם ורחוב הרצל .

ליאור שוקרי, מנהל אגף התנועה, פיקוח, שילוט ושיטור עירוני: "לאור בקשות רבות שהתקבלו באגף התנועה מתושבי האזור והורי גני הילדים, מצאנו פתרון שיקל עליהם. אנו פותחים למעשה נתיב נוסף של זרימת תנועה באזור- כל מי שרוצה לצאת לכיוון מזרח העיר, לא חייב לעבור דרך רחובות עמוסים ".

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *