הסכסוך עובר לבית המשפט

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

הסכסוך בין וועד העובדים של עירית רחובות להנהלת העירייה יכורע מחר (שלישי) בבית הדין לענייני עבודה .עד אז ימשיכו העובדים את השביתה שנפתחה אתמול בשיבושים במשרדי העירייה בעקבות החלטתו של יו"ר הוועד רמי מדהלה לפתוח בסכסוך עבודה לאור העובדה שמתחילת השנה העברית ועד לרגע זה לא נמצא פיתרון לנושא ואי לכך הוכרזה שביתה עד להודעה חדשה.
לאור הדברים כינס ראש העיר רחמים מלול ישיבת מועצה לא מן המניין וזאת על מנת לעדכן את חברי המועצה על התפתחות הדברים בשעות האחרונות. מלול, עדכן את הנהלת העירייה בכל התנאים שהציבו לעצמם ועד העובדים.
סלע המחלוקת בין הצדדים היא בעיקר בנושא התברואה ורצון הועד להוסיף עוד 2.5 קווים.אך בעיריית רחובות לא מוכנים לקבל את הדברים במיוחד שהדברים נבדקו בצורה יסודית על ידי עורך הדין של העירייה שפסק לאור הממצאים שאין צורך להוסיף קווים וכעת הכדור עובר לענייני בית הדין לעבודה שיפסוק בדבר.
מלול ,לא אהב בלשון המעטה את העובדה שהוועד נוקט בעצומיים במקומות הכי כואבים לתקציב כמו השיטור העירוני ,מיסים,פיקוח וכו'. ראש העיר ציין בפני חברי המועצה שהוא אינו מתכוון להיכנע ללחץ ולתכתיבים שיפגעו בקופה הציבורית . לפני תחילת הדיון הגיע נציג הועד ,ליאור שוקרי לישיבה,אך הוא לא הורשה להיכנס פנימה בטענה שמדובר בישיבת הנהלה סגורה
כאמור,מדובר בהסכם שנחתם לפני כ- 10 שנים ובית הדין ייתן את דעתו על העניין ,היות ולרשות אין כסף וסביר להניח שבית הדין יחליט משני הצדדים להתפשר ולהגיע לעמק השווה ולא מן הנמנע שבמידה ושני הצדדים יגיעו למבוי סתום הוא יבחר בגישור ויעכב את ההחלטה עד אחרי החגים ויחזיר את העובדים לעבודה

ראש העיר רחמים מלול הערב בישיבת הנהלת העיר

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *