הסתיים המסע המופלא של מכבי רחובות

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

מכבי רחובות שנכנעה הערב(מוצ"ש) 73:69 בבית להפועל באר שבע בסדרת רבע הגמר סיימה את העונה המופלאה בטעם חמוץ מתוק .לאור איבוד היתרון במשחק הראשון .אך עם טעם של עוד בפה.

כ-700 אישי נאלצו להידחק לאולם הספורט בקציר(יש כדורסל ברחובות) המכיל 550 מקומות בלבד ,כדי לחזות במותחן של סדרת רבע הגמר בין מכבי רחובות להפועל באר שבע/שמעון למשחק מס' 2 (הטוב משלוש) כיאה למשחק מרכזי לא מעט אושיות פוליטיות הגיעו במוצ"ש לחזות בהתמודדות הממסקרת שהוכרעה במשחק הראשון אחרי הארכה.ראש העיר,רחמים מלול . מנכ"לית החברה העירונית לתרבות ,ספורט ונופש יוספה חליבה.מנהל מחלקת הספורט בחברה העירונית,איציק עובדיה.חברי המועצה,אבי קינד,רוני באום .יו"ר המועצה הדתית ברחובות,אסף מדהלה.שחקן הפועל חולון פול דילייני.דובר איגוד הכדורסל,חגי סגל.ו עוד רבים.
המשחק עצמו היה שקול לכל אורכו ונדנדת הסלים עוברת מקבוצה לקבוצה בכל התקפה ,כאשר אף אחת מהקבוצות לא מצליחה לברוח לשנייה מפער יותר של ארבע נקודות .
תקרית מכוערת התרחשה במהלך ההתמודדות כאשר דודו שמרייז האורח ירק לעברו של מרקיז אדיסון ,אירוע שנעלם מעיניהם של 3 השופטים של המשחק.
העובדה ששתי הזרים של רחובות מרקיז אדיסון ואיוון ייטס קלעו יחד 13 נק' מספרת את סיפור המשחק בשעה שחניכיו של יניב ברגר סגרו את המוציאים לפועל של הלבנים. ומנצלים יתרון בצבע כדי לקלוע באין מפריע מתחת לסל .
קלעו לרחובות: פורת 15, לוי 13, דרפיץ 11,איתן 10,אדיסון 8,ייטס 5,אירם 4,חסון 3.





תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *