הצדעה לזמר העברי במופעי אביב ברחובות

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

הצדעה לזמר העברי במופעי אביב ברחובות

עיריית רחובות והחברה העירונית קיימו הערב את היום הראשון של "מופעי אביב" בהשתתפות ירדנה ארזי, שזכתה לתעודת הוקרה מראש העיר על עשייתה רבת השנים וזכייתה ככלת פרס אמ"י תשפ"ד. מאות רקדנים הופיעי על הבמה. במסגרת ההופעות השתתף לואיס הר, ששוחרר משבי חמאס, בריקוד למען החטופים.

עיריית רחובות והחברה העירונית קיימו הערב (24.4, חול המועד פסח) את החלק הראשון של פסטיבל "מופעי אביב ברחובות" בפארק המייסדים ובאולמות הספורט בעיר. המופע הוא הוקרה לגיבורי מלחמת "חרבות ברזל" וגיבורי התרבות שלנו עם סיפורם של הלוחמים שחרפו נפשם למען הגנה על המולדת. המופע המרכזי היה של הזמרת ירדנה ארזי במחרוזת שירים שעיצבו את פס הקול של מדינת ישראל. ירדנה ארזי קיבלה במעמד מרגש תעודת הוקרה על עשייתה רבת השנים וזכייתה בפרס מפעל חיים של איגוד אמני ישראל (אמ"י).
לואיס הר ששוחרר משבי החמאס במבצע הירואי חזר לאהבתו הגדולה מזה 40 שנה – הריקוד. הערב הוא העלה קטע ריקוד סולו כולל טקסט שהמסר שלו הוא העלאת המודעות לשחרור 133 החטופים שעדיין בשבי החמאס.

ראש העיר רחובות, עו"ד מתן דיל: "סיפורה של מדינת ישראל, גבורת לוחמיה ואחדות העם הם הנושאים שבחרנו השנה להתמקד בהם במסגרת פסטיבל מופעי האביב. התושבים מוזמנים גם מחר ליהנות ממופעי הצדעה לזמר העברי ולקלאסיקות שעיצבו את פס הקול הישראלי".

סגן ומ״מ ראש העיר ומחזיק תיק התרבות, שוקי קרומר: אירועי חול המועד ברחובות הפכו למסורת רבת שנים. למרות המצב החלטנו לקיים את הארועים ולהוקיר את הלוחמים ומתוך רצון להתנהל בשגרה המורכבת. אני מזמין את כולם להגיע גם מחר ולהתרגש איתנו".

מנכ"ל החברה העירונית, אייל פרנקל: "המחול והזמר הישראלי שזורים בחייה של המדינה וגם היום נתנו ביטוי לעובר על כולנו בחצי השנה האחרונה. נמשיך מחר במופע "עם אחד לב אחד". אחדות ישראל ביחד. כי את המנגינה הזו חייבים להמשיך״.
קרדיט צילום: אולפני רחובות

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *