הצל שלי ואני

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

תושבים בשכונת קרית משה ברחובות טוענים כי העירייה הסירה צילייה בגן משחקים ברחוב לוע הארי וטרם התקינה אותה מחדש על אף מזג האוויר הקיצי . העירייה:" אנו מקווים לסיים את עבודות התיקון בהקדם ככל האפשר ולהחזיר את ההצללות למקומן".

לפני מס' חודשים התעוררו תושבי קרית משה וגילו להפתעתם כי הצילייה בגן המשחקים ברח' לוע הארי בשכונה הוסרה,והובטח להם כי הצילייה תחזור לקראת הקיץ.אלא שהדבר לא קרה וכעת נאלצים הבאים לגן ,בעיקר הילדים להיות חשופים לקרני השמש התופחת על ראשיהם בכל שעות היממה.
"העירייה ידעה להסיר את הצילייה לפני תחילת החורף בגן" מסבירה תושבת השכונה שמעדיפה להישאר בעילום שם. "הבנו כי זה מהלך שנועד כדי למנוע הצטברות של מים בחורף שעשוי לגרום נזק בלתי הפיך והן העובדה שבאותם ימים השימוש בצילייה הוא מזערי היות ומדובר בטמפרטורה נמוכה שאינה מצריכה הגנה מפני השמש.כמובן שהיו צריכים להחזיר את הצילייה אחרי פסח,ותמיד צריך לקחת בחשבון שיהיו עיכובים בעניין.אבל אנו נמצאים כבר בראשית חודש יולי והשבוע פוקד את ישראל גל חום קיצוני ולצערי מישהו בעירייה נרדם ושכח להתקין מחדש.זה זלזול בתושבים ובעיקר כנגד הילדים שאיש לא שומע את קולם".
גם משה המתגורר בסמוך לגן חיזק את הדברים והוסיף "רק לדמיין את הילדים שמשחקים בגן המשחקים להנאתם ללא כל נקודה מוצלת בחודשי הקיץ -לא לעניין".
בעיריית רחובות ציינו בתגובה :"בימים אלה מתבצעות עבודות לתיקון ההצללות במספר רב של אתרים ברחבי העיר לטובת הציבור ולרגל ימי הקיץ.
אנו מקווים לסיים את עבודות התיקון בהקדם ככל האפשר ולהחזיר את ההצללות למקומן".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *