הקטל בדרכים! רוכב קורקינט חשמלי נפצע באורח קשה בתאונה בצומת ביל"ו

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז
מזירת התאונה בצומת ביל"ו. צילום איחוד הצלה

הקטל בדרכים! צעיר שרכב על קורקינט חשמלי נפצע קשה בתאונה בסמוך לצומת ביל"ו. אמבולנס של איחוד הצלה העניק לו סיוע רפואי ראשוני בזירת התאונה.

בשעה 01:35 התקבל דיווח במוקדי החירום וההצלה בעיר על תאונה קשה אשר התרחשה בצומת ביל"ו לכיוון גדרה, בשעה שצעיר שרכב על קורקינט חשמלי נפצע באורח קשה מרכב שפגע בו בעוצמה. למקום הוזעקו כוחות הצלה רבים כונני איחוד הצלה ופרמדיקים של מד"א העניקו לרוכב טיפול ראשוני בזירה ולאחר מכן הוא הובהל לבית החולים קפלן ברחובות שהוא סובל מפגיעה רב מערכתית וללא הכרה שם הרופאים נלחמים על חייו של הצעיר.

מזירת התאונה בצומת ביל"ו. צילום איחוד הצלה

חובש רפואת חירום במד"א רז יצחקי סיפר: "קיבלתי באפליקצית הכוננים של מד"א דיווח על התאונה ומיד יצאתי למקום. על הכביש במרחק של מספר מטרים מהקורקינט שהיה מפורק שכב הפצוע, גבר בשנות ה 20 כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפציעה רב מערכתית קשה. הענקתי לו טיפול רפואי ראשוני בשטח ופיניתי אותו באמבולנס מד"א לבי"ח קפלן הסמוך כשמצבו קריטי".

אשי יעקובזון נהג האמבולנס של איחוד הצלה מדווח מהזירה: "מדובר בתאונה עם מעורבות רכב וקורקינט חשמלי. כשהגענו למקום הענקנו סיוע רפואי ראשוני לרוכב הקורקינט החשמלי שסובל מפגיעה רב מערכתית וללא הכרה. לאחר מכן הוא פונה להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים קפלן ברחובות כשמצבו מוגדר קשה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *