הרדיו שלי: רוצים לזכות בכרטיסים ל -די ג'יי העל ארמין ואן ביורן?

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

רדיו 'קול השפלה' משתף פעולה עם הדי ג'יי מספר 1 בעולם ויחלק למאזיניו כרטיסים להופעה בגני התערוכה במסגרת "לילה לבן"

רדיו 'קול השפלה' ,103.6FM , מחלק כרטיסים ללילה לבן עם הדי ג'יי, ארמין ואן ביורן, שצפוי להגיע לישראל לקראת סוף החודש ב-29/6 הרדיו משדר כבר כשנה, באופן בלעדי, את תוכניתו של הדי-ג'י ההולנדי, והקשר נוצר בסמוך להגעתו הקודמת לישראל כשתלמידי מגמת הרדיו יצרו עמו קשר ושכנעו אותו לשתף פעולה

אז מי ממאזיני רדיו 'קול השפלה' יחגוג עם הדי-ג'י מס 1 בעולם ההולנדי ארמין ואן ביורן?. בסוף החודש יגיע לישראל הדי ג'יי ההולנדי, ארמין ואן ביורן, להופעה אחת בישראל יחד עם אורחים ובניהם הדי ג'יי הישראלי המצליח, ויני ויצ'י. ואן ביורן זכה 5 פעמים במקום הראשון בדירוג הדי ג'אים העולמי והוא גם יוצר עצמאי שמפיק להיטים כובשי מצעדים.

כזכור, רדיו 'קול השפלה' 103.6FM, הרדיו החינוכי – קהילתי של העיר רחובות, הוקם בשיתוף קול ישראל, משרד החינוך, עיריית רחובות, תיכון דה שליט ומשרד התקשורת. תחנת הרדיו פועלת בתמיכתו של ראש העיר, רחמים מלול וסגן ראש העיר, מחזיק תיק החינוך, זהר בלום, ומשדרת מאולפני הרדיו בתיכון 'דה שליט' בעיר, ומנוהלת כולה על ידי תלמידי הרדיו של מגמת התקשורת.

במסגרת זו משדר הרדיו, באופן בלעדי, כשנה, את תוכניתו של הדי ג'יי ההולנדי, והקשר ההדוק נוצר בסמוך להגעתו הקודמת לישראל, כאשר תלמידי מגמת הרדיו יצרו קשר איתו ועם ההפקה ושכנעו אותם לשתף פעולה לאורך זמן עם התחנה הצעירה ברחובות. לא עברה חצי שנה וארמין מגיע שוב לישראל, הפעם ללילה לבן. גם הפעם 'קול השפלה' קיבל כרטיסים למאזינים ועד ההופעה, התחנה תקיים פעילות שבה יוכלו המאזינים לזכות בכרטיסי כניסה למופע.
בסוף החודש כשארמין ואן ביורן יעלה שוב על הבמה בישראל וירקיד את המאות שיבואו לראות אותו – יהיו שם גם הפעם מאזיני קול השפלה.

זהר בלום: "בעידן בו התקשורת הדיגיטלית האלקטרונית הופכת חשובה ומרכזית, אני גאה לומר שהפרויקט החינוכי שהחל ברחובות בדמות רדיו 'קול השפלה', הוא היום חלק בלתי נפרד ממפת התקשורת בישראל. אני גאה בתלמידי הרדיו של מגמת התקשורת, שמוכיחים ידע, רצון ותשוקה להפוך לגורם משפיע ומרכזי במפת התקשורת בישראל". יוני לביא, מנהל מגמת התקשורת: "זאת הצלחה ענקית לתלמידי התקשורת בדה שליט שלומדים רדיו , להיות חלק מהמסיבה העולמית השבועית. התלמידים עברו תהליך חינוכי ממדרגה ראשונה, כחלק מתכנית הלימודים בתקשורת". נועם חומש, אחד מבוגרי מגמת התקשורת שיזם את הקשר עם ארמין ואן ביורן: "למדנו שיווק ויחסי ציבור מעשי בשטח. יצרנו קשר עם גורמים בארץ ובחו"ל ותפרנו את החבילה הנכונה לשידור. די ג'י ארמין הגיע סמוך לתחילת השידורים וזאת הייתה ההפתעה הגדולה. הודיעו לנו שקבלנו כרטיסים לחלוקה וההיענות הייתה גדולה. מאזינים מכל הארץ שלחו לנו מסרים וטלפנו לאולפן שניתן להם כרטיסים".

בסוף החודש כשארמין ואן ביורן יעלה שוב על הבמה בישראל וירקיד את המאות שיבואו לראות אותו – יהיו שם גם הפעם מאזיני קול השפלה.

להשתתפות בהגרלת הכרטיסים, הכנסו לפייסבוק של התחנה או לאתר הבית שלהם ובכל מקרה כוונו את התחנה ברדיו ל- 103.6 FM או באינטרנט ובסלולאר "קול השפלה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *