השאלה שהפתיעה את מתן דיל ומה עשו ברחובות ליאור נרקיס ומושיקו מור

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

השבוע במנגל: את מכשיר הנייד של מי לקח בטעות רחמים מלול, השאלה שהפתיעה את מתן דיל, מה הבטיח זהר בלום לחרדים ומה עשו ליאור נרקיס ומושיקו מור ברחובות

חדשות רחובות - פינת המנגל - רחובות ניוז
פינת המנגל – חדשות רחובות ניוז

 

ראשון: מזל טוב כפול לאליצור מלול שחגג 37 אביבים. אליצור הוא בן זקוניו מבין הבנים, של הראיס רחמים וזהבה מלול. למנגל נודע שבקרוב, הוא יעמוד בחופה עם בחירת לבו. פרטים בהמשך.

רחמים וזהבה מלול ואליצור בנם

 

שני: למנגל נודע על פגישה מעניינת שנערכה בין חבר המועצה עו"ד שמואל בר דאנזאן לחבר המועצה לשעבר אמיר ירון. מה היה שם בדיוק עוד מוקדם לדעת אבל מקורבים סיפרו שהיתה שיחה טובה והשניים קבעו להפגש שוב. נמשיך לעקוב.

שמואל בר דאנזאן ואמיר ירון

 

שלישי: מזל טוב לתיקי (תקוה) כוכבי שחגגה 71 אביבים. תיקי אחראית פניות הציבור בעירית רחובות ומזכירתו של מ"מ ראש העיר בנצי שרעבי. נאחל לה אריכות ימים.

תיקי כוכבי

 

רביעי: חבר המועצה מתן דיל נוסע לנחם את משפחתו של לוחם הימ"מ נועם רז ז"ל בישוב קידה, שנכנס דיל אמו של נועם, אסתר רוזנברג שאלה: " נו מתי תחליף את מלול ותהיה ראש עיר". דיל השיב: " אני עובד על זה, זה יקרה עוד שנה וחמישה חודשים בעז"ה". יש לציין שראש העיר רחמים מלול עדיין לא הצהיר על כוונתו להתמודד אך הסובבים אותו מרגישים שהוא כן מעונין להמשיך לקדנציה נוספת.

רחמים מלול ומתן דיל

 

רביעי:  ל"ג בעומר, בין האורחים שהגיעו אל בית משפחת גלעד מזרחי אל המדורה המסורתית, נצפו חבר מועצת העיר אביב איטח עם זוגתו גלית. איטח הגיע למספר דקות בלבד, למנגל נודע שהוא המשיך אל מדורות רבות שהוזמן. באותו מעמד השתתפו חברי כנסת מהליכוד, רבנים, מ"מ ראש העיר בנצי שרעבי חבר המועצה מתן דיל.

חגיגות ל"ג בעומר אצל גלעד מזרחי

 

רביעי: אפרופו חגיגות ל"ג בעומר, הגיע מ"מ ראש העיר זהר בלום לכבד בחגיגות של בני הישיבות שערך הרב נחמיה שלום במגרש אמית עמיחי. בלום: "תמיד נהיה לצדכם נמשיך לפתח כי אנחנו מאמינים בכם".

 

חמישי: ראש העיר רחמים מלול וסגנו אמיתי כהן נסעו אל היישוב קידה לנחם את משפחתו של לוחם הימ"מ נועם רז ז"ל, לבקשת האם אסתר. בחזרתם מבחין מלול בנייד שלא שייך לו ומהר מאוד הוא מבין שלקח בטעות נייד של מישהו אחר, לאחר בירור נודע שהוא שייך לאלמנה אפרת. כהן מתחיל לעשות טלפונים, לוקח ממלול את הנייד ומעביר אותו לגורם שלישי שנסע למחרת לקידה והשיב את הנייד.

רחמים מלול ואמיתי כהן בניחום האבלים

 

חמישי: אל מועדון הקמינו של מישל כהן מגיעים הזמרים המצליחים ליאור נרקיס ומושיקו מור. השניים מרימים לחיים עם חברם שדרן הרדיו אליקו כהן. בשישי מתארח הזמר המצליח איתי לוי. לכולם תהיה זו הפעם האחרונה לעונה בקמינו, מיום חמישי יפתח הקאסה מורה שבסמוך. מישל ובנו תומר כבר מדברים על פתיחה מרגשת.

מישל כהן, בנו תומר, ניר בנילוש, ליאור נרקיס, אליקו ומושיקו מור. צילומים מהסטורי

 

שישי: מסיבת הודיה לעודד שלומוביץ בן החודשיים, בנם של מירה ומשה מרחובות שכזכור נקלעו בתופת של מלחמת רוסיה אוקראינה חמישה ימים, עד שהצליחו להביא את בנם מהאם הפונדקאית. בין 250 האורחים נכחו חברה של מירה לכיתה מ"מ ראש העיר זהר בלום וחני רעייתו.

 

שישי: מזל טוב שלמה ושושי נונה שחיתנו את בנם האהוב עומרי עם בחירת לבו שיר. השתתפו מנכ"ל רשת חוויות גולן ביטון וחברם לעבודה עובד ראובן.

נונה, ביטון וראובן

 

שישי: השחקן המצליח הרחובותי אוראל צברי נסע לכבד את מעיין אדם בחגיגות יום הולדתה ה- 35. צברי ואדם נתנו שואו של ריקוד בריכה לצד עשרות הסלבס. שיהיה במזל טוב. אגב, את עיצוב הבלונים המיוחד עשתה הרחובותית עינת ברוך שמעון מיליון בלונים. אדם פרגנה לברוך והעלתה בסטורי שלה ל-261 אלף העוקבים תמונה "הגיעו אמא ושתי בנות, שמרו על הבלונים עד שכולם הגיעו, ריססו עליהם משהו שלא יתפוצצו. התרשמתי מהרצינות". (מיליון בלונים-  0542075758)

עדי שמעון עם מעיין אדם ולמעלה אוראל צברי

 

יום ראשון (מחר) יחגוג ראש העיר לשעבר יעקב סנדלר 83 אביבים. נאחל לו בריאות ואריכות ימים.

יעקב סנדלר

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *