השבוע במנגל: תיעוד הפרידה של דניאל גרינברג והרגע המרגש שחוותה משפחת דיל

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

השבוע במנגל: תיעוד הפרידה של דניאל גרינברג, המתנה המיוחדת שקיבל אוראל צברי והרגע המרגש שחוותה משפחת דיל

חדשות רחובות - פינת המנגל - רחובות ניוז

ראשון: ועדת מכרזים בעיריית רחובות, במהלך הועדה שאל ח"מ יניב מרקוביץ' שאלות רבות בכל נושא שעלה. בשלב מסוים פנה מנכ"ל העירייה מאיר דהן למרקוביץ' ואמר: "לפני חודשיים לא שאלת כל כך הרבה השאלות, מה קרה יניב".  מרקוביץ' הגיב שזה בגלל שהיום הוא בתפקיד יו"ר האופוזיציה.

מימין: יניב מרקוביץ' ומאיר דהן צילום מסך
מימין: יניב מרקוביץ' ומאיר דהן צילום מסך

 

שלישי: סניף אקי"ם רחובות אירח בשעה 17:40 את יקיר מדור המנגל רחמים מלול, לטקס הוקרה על תרומתו כראש העיר לשעבר, בסיוע הקמת הסניף. יו"ר הסניף אודי בבז'אנוב העניק למלול תעודת הוקרה והראה למלול פינה שהוקדשה לו על אחד הקירות בהוסטל.

מלול ובבז'אני בלשכת ראש העיר
מלול ובבז'אני בלשכת ראש העיר

 

רביעי: מ״מ ראש העיר רחובות אביב איטח עוזב את הכל ונוסע כשעתיים למשחק הכדורסל של מכבי רחובות בגלבוע/גליל שבצפון. איטח סיפר למקורביו שהחליט לנסוע כי חשב שהקבוצה תפסיד ורצה להיות שם בשביל הרחובותיים ולהודות להם על העונה המרגשת. לאחר המשחק הדרמטי חזר איטח עם ניצחון מפתיע וכבר בחמישי החל בהכנות לקראת המשחק המכריע ברחובות, שבסופו ייתכן שתהיה לו קבוצת כדורסל עירונית בליגת העל עם לא מעט כאבי ראש ואתגרים רבים.

אביב איטח במשחק הכדורסל
אביב איטח במשחק הכדורסל

 

רביעי: מזל טוב לראש העיר רחובות לשעבר יעקב סנדלר, שחגג 85 אביבים ועדיין מגלה מעורבות חברתית בעיר. השבת השתתף סנדלר במאבק פתיחת סניף מקדונלס שבמרכז המסחרי בשכונת אחוזת הנשיא. גילי לוי מרישמתו של זהר בלום אמרה: "המאבק שלנו נגד אכיפה בררנית ובעד השארת עסקים פתוחים בשבת. חיה ותן לחיות!". צילום: גילי לוי.

 

רביעי: בשעה 12:00 דניאל גרינברג מגיעה לקליניקה של איציק פירסינג שבמרכז העיר רחובות, שולפת את הנייד ומעלה סטורי פרידה מפרגן: "איציק זה השכן הכי טוב בעולם, אני לא מאמינה שאנחנו נפרדים". איציק: " אנחנו לא נפרדים". דניאל: "תעבור איתנו לכפר הנגיד…".

דניאל גרינברג ואיציק זרקו בקליניקה צילום מסך
דניאל גרינברג ואיציק זרקו בקליניקה צילום מסך

 

חמישי: הדלקת המדורה המסורתית בבית משפחתו של עו"ד אורן אבלה שבמושב בילו. עשרות עורכי דין ומכובדים מגיעים לכבד ולהינות מאווירה פסטורלית, דוכני אוכל ועוד. בראש המכובדים- ח"כ עודד פורר, יו"ר לשכת עורכי הדין בישראל עמית בכר, ראשי המועצות, גבי גאון ממזכרת בתיה, דורון שידלוב מברנר, מירה בן ארי ראשת מועצת גן רווה ועוד.

הדלקת המדורה בבית משפחת אבלה צילום: רחובות ניוז
הדלקת המדורה בבית משפחת אבלה צילום: רחובות ניוז

 

חמישי: חברת מועצת העיר רחובות אוה גור, נסעה לאירוע של חברת DHL. אוה עבדה שם לפני כמעט 20 שנה ומאז שמרה על יחסים טובים עם הנהלת DHL. חברת DHL הינה הספונסרית של מכבי ת"א בכדורסל ועשתה מספר שיתופי פעולה עם מכבי לטובת ילדי רחובות. אחד המקרים היה ילד שאושפז בקפלן שאהב מאוד את מכבי ת"א. אוה בשת"פ עם DHL ומכבי ת"א דאגו לשחקנים שיגיעו לבקר את הילד.

 

חמישי שישי:  ח״מ העיר רחובות איטל בציר אלשיך, מוציאה לפועל סיור בגבעת החרובים (מול בית ספר מדעים) כפעילות אלטרנטיבית לל"ג בעומר. את הסיור בחמישי קיים יונתן גור תושב העיר, ביולוג ופעיל סביבתי ובשישי ד״ר איגור ארימאץ׳, זאולוג, בכך רשמה בציר אלשיך הצלחה ראשונה בקדנציה וגרמה להנאה של עשרות משפחות.

צילום גל חרמוני
צילום גל חרמוני

 

שישי: בשעה 12:00, מפגש של ראש העיר מתן דיל עם תושבות ותושבים משכונת אחוזת הנשיא, המדע ושכונות נוספות. בהמשך לשיח שהתעורר בשבועות האחרונים סביב נושא הסטטוס קוו וחוק העזר העירוני. בפגישה השתתפו גם חברי וחברות המועצה מסיעת רחובות חופשית: ח״מ איטל בציר אלשיך , ממלא מקום ראש העיר – שוקי קרומר , ח״מ מגי סלע וגר ומיכל וולקני מסיעת 'רחובותי', אשר יזמו את המפגש אליו נענה ראש העיר בחיוב. שרי גלזר מהנהגת ההורים העירונית ציינה, ש-15,שנה לא דיברו עם התושבים ושמפגש כזה היה רק בגדר חלום.

 

שישי: חברת מועצת העיר רחובות עו"ד קארין ברגינסקי לא נחה ביום שישי. המנגל פגש אותה כשהיא הגיעה לביה"ס העירוני לשחמט שנמצא תחת מחלקת הקליטה, בניהולו וניצוחו של אלכס פרדקין. בפגישה נכחו מנהל אגף הספורט דורון שמחי, מאמן אלכס מיכלבסקי וניתן היה לראות איך עובדים עם הילדים הנפלאים בכל הגילאים. ברגינסקי הבטיחה בקרוב לעדכן בנוגע לביה"ס לשחמט " אני רואה חשיבות רבה לנושא וכזכור שנים רבות הייתי שותפה להכנסת השחמט למסגרות שונות" סיכמה ברגינסקי.

 

שישי: הקומיקאי הרחובותי המצליח אוראל צברי התקבל לשחק בסדרה המצליחה "קופה ראשית", בעונה הבאה. אמו מרים צברי, הפתיעה את בנה אמש בארוחת שבת ושלפה מתנה שקנתה לו –  המשחק הסדרה קופה ראשית. מזל טוב ובהצלחה בתפקיד.

מרים צברי מגישה לבנה אוראל את המתנה. צילום מסך אינסטגרם
מרים צברי מגישה לבנה אוראל את המתנה. צילום מסך אינסטגרם

 

פפרצי השבוע

שישי: הראיס מתן דיל ורעייתו אפרת, מגיעים עם בנם עברי, ליום הכנה מרגש לקראת עלייתו לכיתה א', בבית ספר בראשית. המנגל מאחל בהצלחה

אפרת, מתן ועברי בבית הספר צילום מסך
אפרת, מתן ועברי בבית הספר צילום מסך

 

שישי: המשנה לראש העיר רחובות אריה ליפסקר, נצפה מחלק קרטונים של גלידות פלדמן בשכונת דניה, כחלק מההכנות לחגיגות ל"ג בעומר, שיתקיים הערב מוצ"ש.

 

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/L7EUriSYO6lF5tqbzLBo5i

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *