השיא של רשת חוויות: כ-8,500 ילדים ונוער פתחו את פעילויות הקיץ

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

קייטנות של חוויות חדשות: כ-8,500 ילדים ונוער פתחו את פעילויות הקיץ של רשת חוויות. יו"ר הרשת, אמיתי כהן סייר היום בקייטנות, ואמר: "סיפוק גדול, הביקושים נמשכים"

כ-8,500 ילדים ונוער פתחו היום (חמישי) את פעילויות הקיץ של רשת חוויות, מתוכם קרוב ל-5,000 ילדי וילדות גני הילדים ברחובות החלו היום את קייטנות הקיץ של רשת חוויות בכ- 180 מסגרות. בנוסף, נפתחו קייטנות בתי הספר, קייטנות הקיץ במרכזים הקהילתיים, קורסי נוער, סדנאות ועוד, בהשתתפות אלפי ילדים ונוער בכל הגילאים. בתוך כך, נמשכים הביקושים להרשמה לקייטנות חודש אוגוסט וברשת חוויות מציינים כי לאור הביקוש יפתחו מסגרות נוספות.

אמיתי כהן

אמיתי כהן, סגן ראש העיר ויו"ר רשת חוויות, פגש הבוקר את ילדי בי"ס שביט וצהרון גן שקדיה , התרשם מהפעילות המעשירה של התכנים ושוחח עם הצוות. "המפגש עם הילדים והצוותים הוא רגע של נחת, בתוך עומס השגרה של כולנו, זוהי זכות לעצור רגע ולראות את הילדים מחייכים ושמחים, את הצוותים המסורים ערוכים ושהמסגרות נפתחו בהצלחה רבה – הרגעים האלו הם הסיפוק הגדול שבעשייה הציבורית".

כהן איחל בריאות לילדים שנכנסו לבידוד, ואמר כי: "עם סיום ימי הבידוד שנקבעו על ידי משרד הבריאות, נפתח עבורם את המסגרות ואנו מחכים לחזרתם לשגרה". עוד הוא ציין כי פעילויות הקיץ של רשת חוויות יתרחבו במהלך חודש יולי, ויתקיימו בכל רחבי העיר בשיתוף עם העירייה והחברה העירונית לתרבות, לטובת המשפחות, הילדים, אוכלוסיות מיוחדות והנוער.

מ"מ מנכ"ל רשת חוויות גולן ביטון

מ"מ מנכ"ל הרשת, גולן ביטון אמר: "אני מודה למנהלים ולצוותים שעבדו באופן יסודי כדי להיערך לרגע המשמח הזה ולוודא שההורים והילדים יקבלו שירות איכותי לאורך כל התהליך, החל משלב הרישום ועד לפרסום המסגרות ופתיחתן הבוקר. ההתרגשות גדולה ואני מאחל בריאות והמשך קיץ בטוח ונעים".

 

חדשות רחובות ניוז

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *