התרומה האנונימיות שפגעה בתורם

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

כחלק ממסע גיוס תרומות לקרן הבנין של חסידות קרעטשניף ברחובות. נערך אמש(ראשון) באחד האולמות בצומת ביל"ו דינר בו נטל חלק גם סגן ראש העיר ויו"ר סייעת "יש עתיד" ברחובות,זוהר בלום שהביע נכונות לתרום סמלי לעילוי נשמתו של אביו, שיקה בלום ז"ל ,אך התנה את תרומתו בכך שישאר בעילום שם. טעות מצד מנחה הערב ופרסומים שגויים ולא נכונים שהתפרסמו בכלי התקשרות רק עשו לבלום עוול.

"זוהר בלום תרם 16 אלף שקל לבניית בית מדרש חדש של קרעטשניף" הייתה הכותרות ברשת האינטרנט שרצה החל מאמש בשעות הערב בדינר שנערך בחסידות קרעטשניף..ייחודו של האירוע היה גיוס תרומות כספים  לקרן הבניין של החסידות. אך, בלבול מצד מנחה הערב או קצר בתקשורת גרם לאנשים שנכחו באירוע לחשוב כי סגן ראש העיר רחובות ויו"ר סייעת "יש עתיד" שביקש להישאר בזהותו העלומה, "תרם 16 אלף שקל" למען עילוי נשמת אביו ,שיקה בלום ז"ל שהלך לעולמו במרץ 2017.

משהובא לידעתו של בלום כי דבר תרומתו נחשפה בכלי התקשורת והנורא מכל  מבחינתו שסכום התרומה נופח מעבר לכל פרופורציה, היות והסכום האמיתי רחוק שנות דור ממה שפורסם גרם לוהדבר  לעוול נורא. "מי שמכיר היטב את זוהר בלום יודע את הקשר הטוב שיש לו עם חסידות קרעטשניף בעיר. ועוד בטרם החל גיוס הכספים הוא דרש לשמור על ערפול מוחלט סביב זהותו. היות והתרומה הייתה לזכר אביו,שיקה בלום ז"ל ,ברגע שהדבר יצא לתקשורת הוא חש שלא בנוח על כך שהאש הוסתה עליו ולא על אביו". אמר הערב אחד ממקורביו של בלום. והוסיף באותה נשימה כי מה שהכי פגע בו שניסו לשייך את התרומה לעניין הפוליטי. "זה שיש מתיחות בין 'יש עתיד' לחרדים במישור הפוליטי הארצי .אין לזה שום קשר להתנהלות בין הצדדים בעיר רחובות. בלום שנמצא בשנת אבל רצה להנציח את אביו ,שיקה בלום ז"ל. והמספרים שנזרקו לחלל האוויר בכלל לא תואמים למספר הסופי. וחבל שאנשים לא דאגו לבדוק את העניין,בכל זאת מדובר בסגן ראש עיר ולא באיש עסקים ".

וכאשר לסכום המדויק ,לאחר שיחה שערכנו עם זוהר בלום הוא ביקש מהאתר שלא נפרסם את הסכום ואנו מכבדים את בקשתו.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *