התרמת דם תתקיים בבית הספר הייטק-היי רון ארד

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

תרומת דם על מרכיביו השונים יכולה להציל חיים. היות ודם אינו מיוצר במעבדה ואין לו תחליף, רק תרומת דם מאדם אחד יכולה להציל אדם אחר.מאחר ובארץ אין מספיק מודעות לנושא תרומת דם, החליטו תלמידי שכבת ז' בבית הספר להגביר את המודעות לעניין. כחלק מחשיבה יצירתית נתלו כרזות.בבנייני העיר
ביום חמישי (מחר) 15/6 בין השעות 18:00-22:00 תתקיים התרמת דם בבית הספר הייטק-היי "רון ארד" אשר נמצא ברחוב הר הצופים 70 בשכונת רחובות ההולנדית .
הפעילות היא במסגרת פרויקט חינוך הנוער לתרום דם.
בארץ אין מספיק מודעות לנושא תרומת דם, לכן ארגון תורמי השם בישראל החליט להרים את הכפפה ולהגביר את המודעות בבתי הספר התיכוניים בכל הארץ וכך לתרום לחינוך הנוער לתרום דם.
כאמור,גם בבית הספר הייטק-היי ראו לנכון להעביר מסר חינוכי לתלמידים ושכבת ז' לקחה על עצמה לקדם את הנושא וקוראת לאזרחי העיר להפשיל שרוולים ולהגיע לתרום דם. על מנת לעודד את התושבים להגיע לשערי בית הספר הם יצאו בסיסמה "תהיה בן אדם ותרום" כאשר הוא מלווה בתיאור מדוע יש חשיבות גדולה בהתקנת דם .כאשר חלקם מהתלמידים הגדילו לעשות ותלו את הכרזות במעליות הבניינים ברחבי העיר.

אגב,גם בני נוער מגיל 17 יכולים לתרום דם בהסכמת הוריהם .משנה לשנה כמות תרומות הדם גדלה בכיתות י"ב ובארגון רואים בבני הנוער את הדור הבא של תורמי הדם אשר יהיה בעל מודעות לנושא.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *