וינברגר תוקף "אדרוש מועדת הבחירות לקנוס את מלול, מרקוביץ' ודיל"

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז
חנניה וינברגר,שוקל לפנות ליו"ר ועדת הבחירות המרכזית

חנניה וינברגר נגד המפלגות שלדבריו מטנפות את העיר עם שלטי בחירות "פיראטיים".   בשבועיים האחרונים נתלו ברחובות מאות שלטי בחירות פיראטיים על גדרות, גשרים ומוסדות ציבור. פעילי סיעת "שרות לתושב" בראשות חנניה וינברגר צילמו את חלק מהשלטים וכעת וינברגר מתכוון לפנות ליו"ר ועדת הבחירות המרכזית. וינברגר "אלה שמבטיחים שיפעלו לניקיון העיר מטנפים את העיר עם שלטי בחירות תחת כל עץ רענן, בעוד שאנחנו תולים שלטים בתשלום כחוק. אני דורש למצות עימם את הדין".

 

במהלך חופשת החגים, התעוררו תושבי רחובות לעיר מטונפת לדבריו ומלוכלכת עם מאות שלטי בחירות על גדרות, גשרים, מוסדות ציבור ואפילו על עצים. לדברי פעילי סיעת "שרות לתושב" הרשימות המכבבות עם שלטים פיראטיים הם דווקא הרשימות שכיום מובילות את הקואליציה. וינברגר טוען כי בראש ובראשונה רשימת מחל של ראש העיר רחמים מלול, אחריה רשימת "לב" העבודה והליכוד בראשות עו"ד יניב מרקוביץ' והשלישי היא רשימת "רחובותי" בראשות עו"ד מתן דיל.

שלטי בחירות (מימין) הליכוד, לב ורחובותי

וינברגר: " רשימות אלו המתהדרות בסיסמאות של מינהל תקין ושלטון החוק, הם אלה התולים שלטי בחירות על גשרי העיר, גדרות של מוסדות ושל מקומות ציבוריים ועל עצי העירייה לכאורה.  המפלגות וראשיהן התחרו ביניהן מי יכריז באורח קיצוני יותר על מחויבתו לניקיון העיר והתוצאה – ריבוי הלכלוך, הזבל  שלהן באמצעות שלטי הבחירות והכרזות שנתלו באופן פיראטי". וינברגר הוסיף " לעומתן, ניתן לראות את שלטי הבחירות החוקיים על שלטי העיר שנמצאים בזיכיון, עליהם מפרסמת  סיעת ' 'שרות לתושב' את שלטי הבחירות שלה בתשלום מלא וכחוק". 

שלט בחירות של סיעת "שרות לתושב בראשות חנניה וינברגר

וינברגר: "שרות לתושב בראשותי, פועלת אך ורק ע"פ החוק! אני פונה לתושבי העיר שניקיון וחזות העיר חשובה להם וחלקם אף חברים בקבוצה הקרויה 'מחאת הזבל' – זכרו ביום הבחירות מי מהמועמדים פעלו אך ורק במסגרת החוק, לא לכלכו את העיר ופעלו למען ביעור השחיתות. אותן מפלגות יחד עם מנכ"ל העיריה, חתמו על אמנה לשמירה על 'טוהר הבחירות' וכמה ימים אחר כך, הלכו ולכלכו את העיר ועברו לכאורה על החוק".

לסיכום אמר וינברגר כי ידרוש ממנכ"ל העיריה  דורון מילברג וכן מהיועצת המשפטית לעיריה, עו"ד מיכל דגן, לפתוח מיד בבדיקה ולמצות את הדין עם המפלגות שעברו על החוק לכאורה. כמו כן הודיע כי יפנה ליו"ר ועדת הבחירות המרכזית שופט העליון חנן מלצר וכן ליו"ר ועדת הבחירות המקומית ברחובות מר דב גזית, בדרישה להוציא תקנות ברורות בנושא, לא רק ברחובות אלא בכל הארץ.

מסיעת לב נמסר "סיעת לב מציעה שנציגי כל המפלגות יחתמו על אמנה ובה מתחייבות לשמור על הכללים ועל המיקומים שתקצה העירייה בכל הקשר למודעות הבחירות. אנו מקפידים בתליית השלטים. יחד עם זאת מצבנו ברחובות לא יותר גרוע מהמצב בערים אחרות. לא פחות חשוב מהשמירה על הניקיון הפיסי, לדעת סיעת לב ישנה חשיבות רבה על שמירת הניקיון בהעברת המסרים, באי גיוס קהל מגיבים בתשלום, המשתלח ומזהם את הרשתות החברתיות".

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *