"זהר בלום ויתר על האחדות ואיפשר לשנאה והסתה מבחוץ להיכנס לרחובות"

מעמד חתימתו של זהר בלום ומתן דיל במוצאי שבת שעברה

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

"זהר בלום ויתר על האחדות ואיפשר לשנאה והסתה מבחוץ להיכנס לרחובות"

בלום התקפל מול גורמי המחאה הארציים ובצעד מביש השליך את הסכם האיחוד עם מתן דיל, עליו חתם ערב קודם

מיהם הגורמים הקיצוניים הארציים בעלי האינטרס שמתערבים באופן בוטה בבחירות ברחובות? ובכן, מסתבר שלא מעט. החל מיו"ר "יש עתיד" יאיר לפיד, אשר מפלגתו לא רשמה השגים מרשימים בערים מרכזיות בארץ, ועד לראשי המחאה הארצית, אשר זיהו ברחובות פלטפורמה פריכה להטמעת המסרים שלהם.

המועמד זוהר בלום פנה בסוף השבוע האחרון למתן דיל, מתוך ההבנה כי סיכויו של דיל גדולים משלו בסיבוב השני, והציע כי יוותר על התמודדותו ובלבד שיקבל את תפקיד הסגן, מ"מ רה"ע, ומחזיק תיק החינוך, ויאפשר לדיל בלעדיות בהתמודדות על תפקיד ראש העיר. ההסכם שנחתם במוצ"ש בין השניים נכתב ברוח האחדות ושיתוף הפעולה, הצליח ליצור איחוי בין הקרעים ועתיד היה לסיים את הבחירות מתוך רצון משותף ואהבה, להביא לרחובות תקווה ואופטימיות ואף להוות מודל ארצי אליו יישאו עיניים.

אך כאמור, יש מי שאחדות ואהבה אינם נר לרגליהם, בלשון המעטה. מרגע שנחתם ההסכם, החלו להפעיל על בלום מכבשי לחצים מכיוון ראשי המחאה הארצית, ואף נרשמה התערבות בוטה של יו"ר האופוזיציה בכבודו ובעצמו יאיר לפיד, אשר מפלגתו "יש עתיד" לא רשמה הישגים מרשימים בבחירות המקומיות ברחבי הארץ.

זוהר, שכבר הודח בעבר ממפלגת העבודה בנסיבות דומות, כשלא עמד בהסכמים עליהם חתם, חשש לאבד הפעם את תמיכת "יש עתיד" ושם את טובתו האישית לפני טובת התושבים, ובשעת לילה מאוחרת, אחרי התפתלויות אינסופיות, הודיע כי הוא מתקפל וחוזר בו מההסכם עליו חתם שעות ספורות קודם לכן, צעד שמעיד על חולשתו ולחיצותו ועל עצם היותו נתון ללחצים והשפעות חיצוניות שאין להם מקום בניהול העיר שלנו, ושמונעות על ידי גורמים שאינם מכירים את העיר, לא מעורבים ולא חיים בה. זאת כמובן מבלי שנבדק מה הובטח לזוהר במעמד ההתקפלות.

מתן דיל

דיל: "מפאת כבודו של זוהר ועל מנת שלא לפגוע ולביישו בציבור, לא אכביר במילים בנושא. יחד עם זאת, אין ספק שמדובר במעשה שלא ייעשה. מנהיגות חייבת להיבנות על אדנים של ערכים, עמוד שדרה, אמינות ויציבות. לצערי כל השיקולים שנשקלו במקרה זה, ובגינם זוהר התקפל, אינם קשורים לרחובות, ומכניסים אליה לחצים פוליטיים ארציים שאינם רוולנטיים לניהול העיר וגורמים לה נזק רב. אנו צריכים לעמוד על כך כי רק רחובותיים יחליטו על טובת רחובות. אמרתי לאורך כל העת שאשמור על דרך ארץ ועל נסיון לחפש את המחבר. תושבי רחובות כיבדו את הדרך הזאת והצביעו לי בפער דו ספרתי על פני מי שמהווה את פרצופה ודמותה של העירייה הקודמת. אני משוכנע שבשבוע הבא תושבי רחובות יבחרו להתקדם מההנהלה הישנה ומהשפעות חיצוניות של גורמי אינטרס, לטובת עתיד העיר שכולנו אוהבים. בקרוב נבשר על חיבורים נוספים עם מפלגות נוספות, שרואות את טובת תושבי העיר, לפעמים אף לפני טובתם האישית".

תוכן ממומן

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *