זהר בלום וקארין ברגינסקי ישתתפו בוועדת החינוך בכנסת וידרשו לחסן במיידי את צוותי ההוראה

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

מ"מ ראש העיר זהר בלום וחברת המועצה קארין ברגינסקי ישתתפו מחר (שני) בועדת החינוך בכנסת במטרה לקדם את נושא החיסונים בקרב צוותי הוראה טרם פתיחת שנת הלימודים.

 

הבוקר (ראשון) התארחה ברחובות ח"כ שרן השכל, במשרדה של חברת מועצת העיר עו"ד קארין ברגינסקי המכהנת כיו"ר סניף תקווה חדשה ברחובות. אל הפגישה הצטרף מ"מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך זהר בלום מאחר והשכל עומדת בראש ועדת החינוך בכנסת.  במעמד הפגישה נדונו סוגיות שונות בתחום החינוך.
בפגישה סוכם כי יו"ר וועדת החינוך תפנה לראש הממשלה, לשרת החינוך ושרת הבריאות על מנת לחסן באופן מיידי את צוותי ההוראה בכל גיל, לרבות תומכי ההוראה וכל צוותי האדמיניסטרציה שעובדים בכל מערכות החינוך.
כמו כן, בלום וברגינסקי יצטרפו מחר ( שני) לדיון בועדת הכנסת בנוגע לפתיחת שנת הלימודים במגזר החרדי.
ברגינסקי סיכמה: "היתה פגישה מצוינת, שמחתי מאד לארח את ח"כ מטעם תקווה חדשה יו"ר וועדת החינוך הגב' שרן השכל שהדגישה, כי היא תמיד זמינה לתושבי העיר רחובות".

רחמים מלול וזהר בלום

תזכורת: בסוף השבוע האחרון פנו ראש העיר רחמים מלול ומ"מ זהר בלום אל שרת החינוך ד"ר יפעת שאשא ביטון, בקריאה להורות על חיסון עובדי הוראה טרם פתיחת שנת הלימודים. ביטון אפשר לומר שכלל לא התיחסה ולא הגיבה לקריאתם וכן לקריאות של רשויות נוספות. מחר ינסו בלום וברגינסקי לקדם את המהלך במטרה לשמור על בריאות ילדי העיר והצוותים החינוכיים.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *