זכרון מיוחד! הנצחת החייל רונן לוברסקי תופסת תאוצה וצפויים להשתתף בה אלפים

חדשות רחובות - רונן לוברסקי ז"ל - רחובות ניוז

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז
רונן לוברסקי ז"ל
רונן לוברסקי ז"ל

זכרון מיוחד! הנצחת החייל הרחובותי סמל ראשון רונן לוברסקי ז"ל תופסת תאוצה וצפויים להשתתף במירוץ השני לזכרו שיכלול כשלושת אלפים איש.

השבוע התכנסו הצוות המוביל והמארגן את המירוץ לזכרו של החייל הרחובותי רונן לוברסקי שנרצח לפני כשנתיים בעת פעילות מבצעי  ברמאללה. הפגישה נערכה בבניין העירייה אשר הובילה אותה חברת המועצה המלווה את המשפחה מאז האסון עו"ד קארין ברגינסקי, בפגישה השתתפו אביו של רונן, ולדמירי לוברסקי, מנהל אגף הספורט דורון שמחי, מנהל הרשות העירונית למלחמה בסמים ובאלכוהול אבי פיטרו, נציגי העמותה לזכר רונן, איציק שטאובר ואפרת ברקת וכן מדריך הכושר הקרבי של רונן יואב אסה.

פגישת הצוות לקראת המירוץ לזכרו של רונן לוברסקי

ברגינסקי סיכמה " התכנסנו על מנת לקדם את התוכנית לזכרו של סמל ראשון רונן לוברסקי ז"ל הנקראת "לאורו" וגם את המרוץ לזכרו שיתקיים בתאריל 4-5 לחודש יוני 2020.  תוכנית 'לאורו', מאופיינת בייחודיות ומתמקדת בחינוך חברתי, ערכי וקהילתי לבני נוער. התוכנית נועדה לחזק את זיקתם של בני נוער לקהילה, לחברה ולמדינה, לחזק את הטמעת ערכים וביניהן ציונות, מקצועיות, ענווה, חברות ועוד. בתאריך 26.5.18 נפטר מפצעיו סמ"ר רונן לוברסקי אשר נרצח על ידי מחבל במהלך פעילות מבצעית ברמאללה.

פגישת הצוות לקראת המירוץ

רונן שירת כלוחם ביחידת דובדבן והיה בן 20 במותו.
רונן ניחן באישיותו המיוחדת ובמידות טובות ורבות. לאורך חייו עבר אתגרים רבים וידע להשתמש בכישרונותיו ולהפוך את ה'חסרונות' ליתרונות. על אף הקשיים, רונן הצטיין בכל מעשיו ולמרות הצלחותיו היה איש צנוע ומאד ערכי.  התוכנית 'לאורו' מתבססת על אישיותו וסיפוריו שכתב והשאיר אחריו. ברצוני להודות למר דורון שמחי מנהל אגף הספורט בחברה העירונית ולאבי פיטרו מנהל הרשות העירונית למלחמה בסמים ואלכוהול על הרתמותם המיידית לנושא וכמובן לאיציק עובדיה , מנכ"ל חברה העירונית על שיתוף הפעולה. תודה לכל מי ששותף או יהיה שותף לפרויקט המדהים הזה. גאה להיות חלק ממשהו כל כך ערכי וקדוש. יהי זכרו ברוך של רונן ונשמתו צרורה בצרור החיים. בחייו הכה קצרים שנקטעו בטרם עת, השאיר חותם גדול. בואו נשאל את עצמנו את השאלה שרונן נהג לשאול את עצמו- כמה נתת מעצמך השבוע?".

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *