חגיגה בגליל : נבחרת תיכון דה שליט עשתה היסטוריה ועלתה לליגת העל

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

הישג אדיר לענף הכדורסל ברחובות,נבחרת דה-שליט עלתה לליגת העל היוקרתית לראשונה בהיסטוריה ותשתתף ברבע הגמר.

מאז החלו להשתתף נבחרות הכדורסל של רחובות במסגרת הארצית להוציא את תיכון "קציר" שעשה זאת פעמיים   מעולם לא העפילה לליגת העל בכדורסל נבחרת אחרת מעיר התרבות והמדע. היום(חמישי), שלוש שנים בלבד מאז החל שיתוף הפעולה בין מועדון הכדורסל של מכבי רחובות ותיכון דה-שליט , העפילה הנבחרת של התיכון לליגת העל היוקרתית. מדובר בלא פחות מקפיצה אדירה לכדורסל ברחובות  שסוף סוף התברג בין נבחרות התיכונים הטובות בארץ.

המסע של נבחרת תיכון דה-שליט המודרכת על ידי המאמן אוהד מיארה  והמנהל המקצועי רפי בוגטין ורכזת החינוך גופני של התיכון , רונית מרום. בתוספת עוזר המאמן דניאל בר שביט  החל אתמול (ד') בהפסד למודיעין 47:42  ובניצחון על אילת  ב-16 הפרש 37:53.

כאמור,  הבוקר  ניצבו שחקני הנבחרת למשחקי רבע הגמר בידיעה שהם צריכים שני נצחונות כדי להבטיח את עלייתם. במפגש הראשון דה שליט הגיעה כאנדדוג מול תיכון "רוטברג" מרה"ש שירדו מליגת העל והיו המועמדים לעלייה אבל בזכות משחק לחימה הצליחו הרחובותיים לחולל סנסציה ולנצח 42:50. במשחק השני בחצי הגמר  התקיים מול תיכון "אחד העם" פ"ת  שהוליכה 1.40 לסיום ב-שלוש הפרש אף ריצת 0-6 של רחובות הפכה את הקערה . וחניכיו של מיארה הם אלו שהעפילו לליגת העל.

מנהל תיכון דה שליט אבי קיש : "עשינו היסטוריה. הבחורים נתנו מלחמה התגברו על פציעות וכל הקשים שהיו בדרך ופשוט שרפו את המגרש המחויבות לסמל זה מה שעשה את ההבדל. אנחנו גאים להביא את ליגת העל בתיכונים לרחובות".

אוהד מיארה: "ביום המכריע הילדים שחקו כמו גברים והפיקו את המרב וידענו בשני המשחקים מול קבוצות חזקות לא רק לנצח אלא להיות דומיננטים ידענו להתעלות בזמן הנכון וככה מנצחים משחקים. והפקנו לקחים והתקדמנו עוד צעד ועוד צעד למרות הפציעות ורוטציה קצרה ,שמח מאוד עבור ההיסטוריה שעשינו לדה שליט"

איציק עובדיה, מנכ״ל החברה העירונית: ״זה הישג גדול לספורט ברחובות!  תודה לראש העיר ולזוהר, לאגף החינוך ולאבי קיש, לרפי בוגטין וצוות מחלקת הכדורסל, ובעיקר לשחקנים על ההשקעה והאמונה שזה יקרה!״

זוהר בלום, ממלא מקום ראש העיר ומחזיק תיק החינוך: ״מצוינות בחינוך- גם בספורט. יש ברחובות מגוון של קבוצות בתיכונים, ואנו תומכים בכולן. אנו גאים בתיכון דה שליט על ההישג, ומחכים לעודד את הקבוצה במשחקים הבאים״

רועי שרעבי, חבר מועצה ומחזיק תיק הספורט: ״אני מברך את קבוצת קרית החינוך דה שליט על ההישג הנפלא! נמשיך לתמוך בספורט ברחובות בכל דרך אפשרית״

רון וורוטיצקי יו"ר מכבי רחובות: "העלייה של הנבחרת לליגת העל היא פרי של שיתוף פעולה בין המועדון הכדורסל של מכבי רחובות,לתיכון דה שליט, אגף החינוך, והחברה העירונית מזה כ-3 שנים. חשוב להדגיש כי שיתוף הפעולה בין המועדון לתיכון מתחיל בשלב מוקדם (שכבת ז') ואין ספק שזו פריצת דרך משמעותית לספורט הכדורסל בעיר".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *