חג שמח?! סייעות החברה העירונית " גם לנו מגיע בונוס ובזכות ולא בחסד".

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

חג שמח?! עם פרסום הודעת יו"ר ועד עובדי רשת חוויות בדבר תגמול עובדות הרשת ב- 500 שקל במהלך החג, נשמעו קולות סייעות החברה העירונית. בעירייה הגיבו "החברה כפופה לממונה על השכר במשק".

סייעות רשת חוויות הופתעו לקרוא  הודעה משמחת של יושב ראש ועד העובדים, גולן ביטון בתאום מלא ובאישור יו"ר הדירקטוריון עו"ד יניב מרקוביץ. בתוכן ההודעה, סייעות שתעבודנה במהלך חג הסוכות תתוגמלנה בחמש מאות שקלים בונוס למשכורתן. הסייעות העבירו את ההודעות מאחת לשני. אחת העובדות סיפרה " זה היה מרגש לקבל הודעה כזאת מעודדת ולראות שהנהלת הרשת מבינה את הרגישות של עבודה על חשבון זמן איכות בחג עם המשפחה. אין מילים לתאר את השמחה וההרגשה לבוא בכיף ולדעת שמעריכים אותך ועושים בשבילך הכל".

מנגד, סייעות החברה העירונית לא קיבלו כל תגמול והיום (ראשוו) הביעו אכזבה " אין לנו עין צרה על סייעות חוויות, אבל מאוד מתסכל לראות שאותנו לא סופרים בהנהלה ובמערכת. לא ברור לנו מדוע השאירו אותנו סלי אבא ואמא ואיש לא דואג לתגמל אותנו".

גורם בבסרה העירונית אמר לרחובות ניוז כי גם בווצאפ של ועד הפעולה עלה הנושא לדיון והיה מי שבחר להשיב על נושא "נהגי הרכבות" שכלל לא קשור וייתכן שעשה זאת במכוון כדי להסית את הדיון. עוד הוסיף הגורם כי לאור המציאות המצב גם בחברה וגם בועד הפך למתוח מתמיד.

לשון ההודעה לעובדי רשת חוויות " שמח להודיע שמי שתעבוד בצהרונים במשך שלושת ימי סוכות תקבל בונוס חד פעמי של 500₪ ! בנוסף לשכר… זה המקום להודות ליור הרשת יניב מרקוביץ וצביקה מדהלה מ״מ מנכ״ל הרשת שנענו לפניה של וועד הפעולה ושל אריאלה חבר לשקול בחיוב תשלום בונוס לצוותים. גולן יור וועד הפעולה

מהעירייה נמסר " תוכנית ניצנים של החברה העירונית נמצאת בפיקוח של משרד החינוך, לרבות גובה השכר המשולם לעובדי התוכנית. מדובר בשכר גבוה, כמו כן החברה כפופה לממונה על השכר במשק, ומחויבת לשמירה על כלליו".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *