חיים פוליש ניקיון זכתה בטורניר קרית עקרון

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

לאחר קרוב לחודש וחצי הגיע הערב(ד') לסיומו טורניר גביע ראש המועצה בקרית עקרון כאשר האלופה רושמת זכייה מס' 3 בטורניר. וורקט גדיף הוכתר מלך השערים של הטורניר עם 26 כיבושים.

לא פחות מ-10 קבוצות נטלו חלק בטורניר גביע ראש המועצה בקרית עקרון .בהובלת מחלקת הספורט בישוב בראשותו של מנהל המחלקה ,פיני אייאש.
הטורניר שנפרס במשך חודש וחצי הגיע הערב לסיומו במשחקי חצי הגמר והגמר.
כאמור,4 קבוצות עלו לשלב חצי הגמר של הטורניר שהתאפין ברמה מקצועית גבוהה מצד השחקנים. כאשר על השיפוט נמנה השופט הבינלאומי,אלי חכמון שנעזר בקוון ליגת העל,יוסי בבעיה
למשחק חצי הגמר הראשון העפילו 'ליאב מכירת רכב' מול 'עקרוניה' שניצחה בסיום 2-4 (כבשו לליאב: נגאדו וונדמגן(3),אביחי הגטו) לעקרוניה כבשו (רוני אברהם וגבי אלבז)
בחצי הגמר השני שהיה יכול היה להיות בשקט משחק הגמר,הפגיש את שתי הקבוצות הטובות של הטורניר 'חיים פוליש ניקיון' מול 'קפלן' לדו קרב דרמטי שהוכרע בשניות הסיום.נבחרת בית החולים עוד הוליכה בבטחה 1:0 דקה לסיום ההתמודדות משער מוקדם של ברוך וולדמן,אך 2 שערים של אסף בירוק. תווך 30 שניות הפכו את התוצאה ושלחו את קבוצתו של חיים מדמון לגמר .
משחק הגמר בין 'חיים פוליש ניקיון' ל'ליאב שרותי רכב' לא היה שווה כוחות מהפתיחה וחניכיו של מדמון פשוט עשו ככל העולה על רוחם במגרש ולא התקשו להביס את ליאב שרותי רכב בתוצאה 2:8 (כבשו לחיים פוליש ניקיון' אטלאי 3, אליעזר 2, וורקט גדיף ,אסף בירוק וגרשון 1 כ"א)

מלך השערים של הטורניר וורקט גדיף (חיים פוליש ניקיון') 26 כיבושים


וורקט גדיף מקבל את גביע מלך השערים
לשחקן ההוגן של הטורניר נבחר יובל שלום (צעירי רחובות)

יובל שלום שחקן ההוגן

ראש המועצה חובב צברי התכבד בבעיטת הפתיחה של הגמר
השופט הבינלאומי אלי חכמון

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *