ח"כ יברקן לא הורשה להכנס לגן בקריית גת,מנהלת הגן: "להביא אישור היעדר עבירות מין"

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז
גדי יברקן (צילום מעמוד הפייסבוק)

ח"כ גדי יברקן תושב רחובות לא הורשה להיכנס ל"גן ההפרדה" בקריית גת: "אני הח"כ הראשון בהיסטוריה שמזמינים לו משטרה למרות שהראיתי תעודת חבר כנסת". מנהלת הגנים במקום: "כל מי שנכנס לגן, גם אם הוא ח"כ, צריך להביא אישור היעדר עבירות מין"

סערת "גני ההפרדה" בקרית גת מסרבת לדעוך ומביאה לתגובות קשות בקרב בני העדה האתיופית וזאת בשל החשד להפרדה בגנים בין ילדים בני העדה האתיופית לילדים לבני-עור.

ח"כ גדי יברקן מכחול לבן שהגיע הבוקר(חמישי) לגן המופרד בוודאי לא תיאר לעצמו שיעבור חוויה לא נעימה "בלשון המעטה" וכניסתו לגן אף נאסרה ע"י המשטרה וזאת לאחר שמנהלת הגנים בעיריית קרית גת  הזמינה כנגדו משטרה. השוטר ביקש מח"כ הרחובותי להציג תעודת זהות ואסר עליו להיכנס לגן. יברקן: "אני ח"כ הראשון בהיסטוריה שמזמינים עליו משטרה למרות שאני מראה תעודת חבר כנסת". מנהלת הגנים התייחסה לטענות של ח"כ  מכחול לבן  ואמרה:"כל מי שנכנס לגן. גם אם הוא ח"כ צריך להביא אישור היעדר עבירות מין"

ח"כ גדי יברקן מכחול לבן הוסיף ואמר: "עד כמה אפשר לדרוך על קהילת יוצאי אתיופיה? מעשה אנטי ציוני, לא יהודי ובטח שלא דמוקרטי. כחבר ועדת החינוך אני קורא ליו"ר, ח"כ יעקב מרגי, לזמן דיון חירום כבר מחר עם כל הנוגעים בדבר".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *