חשיפה: המחדל שהמשטרה פספסה פעילות מעבדת סמים מתוחכמת במתחם בילו סנטר

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז
ניידת משטרה בשטח.צילום אילוסטרציה

חשיפה: בלשי המשטרה פשטו על מעבדת סמים מתוחכמת שפעלה במתחם בילו סנטר אזור שהומה אלפי אנשים מדי יום, לאחר בדיקה שלא נמצאו סמים הבינו השוטרים שאחרו את המועד ואיש לא נעצר.

את הסיפור הבא סביר להניח שפיקוד המשטרה לא היו מספרים לכם גם בעוד עשרות שנים ולו בגלל המחדל הגדול. בעקבות מידע שהתקבל במשרד חקירות ובילוש תחנת רחובות במהלך ראשית חגי תשרי, החלו בלשי התחנה לבצע מעקבים ותצפיות על המקום במדובר, הנמצא במתחם עקרון 2000 (מול מתחם בילו סנטר). כעבור זמן קצר פשטו בלשי המשטרה וכוחות מיוחדים על המתחם המאולתר שנבנה בקפדניות מתחת לפני הקרקע כאשר מעליו קולטי חשמל ששימשו להפעלת המעבדה. הבלשים זחלו אל המעבדה הנסתרת ונדהמו לראות אבזור יקר להפעלת מעבדת סמים ובה מאווררים, מזגנים, תנורים וכלים נוספים. אל המקום הגיע גם מפקד תחנת רחובות סנ"צ שרון מנור שנדהם לראות את העבודה המקצועית שנעשתה על ידי החשודים. גם לאנשי הזיהוי הפלילי לא היה הרבה מה לעשות באיסוף ממצאים שהם רגילים מאחר ולא לא במקום אפילו זכר לסמים. עם חשיפת המעבדה בוצע מעצרים לצורך חקירה אך מחןסר ראיות כולם שוחררו ויתכן כי לא יוגש נגדם כתב אישום.

סנ"צ שרון מנור

גורם במשטרה אמר לרחובות ניוז " מדובר על חשד להפעלת מעבדת הדרו מהמותחכמות שהוקמו באזורנו. המעבדה לכאורה הוקמה מתחת למשטח קולטי שמש ששימשו לאספקת החשמל, החשודים השתמשו בחשמל שייצרו בעצמם ולכן למשטרה קשה היה לעלות על עקבותיהם כפי שנעשה במקרים בעזרת חברת החשמל, שאנחנו רואים צריכת חשמל גבוהה הנושא נבדק ובמקרים רבים נחשפות המעבדות אבל כאן היה קשה. דבר נוסף שגילינו הוא שהמקום היה נקי כמו בית מרקחת, לא השאירו שום שריד של סמים ואפילו לא לכלוך. זה נכון שיש לנו שמות של חשודים אבל שאין חומר אין די ראיות וחבל בכלל לנסות להעמיד לדין כי זה תיק שיפולצמהר מאוד".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *