חשיפה: 5.3 מיליון שקל הוכנס לקופת העירייה ובעקבות כך המבצע הוארך

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

 

חשיפה: המבצע לתשלומי חובות הארנונה לעיריית רחובות בשיאו. עד כה שולמו 5.3 מיליון שקלים מהחובות 'האבודים' מתוך עשרות מיליוני שקלים של חייבים. 

מועצת העיר רחובות בהנהלת ראש העיר רחמים מלול אישרה הערב (רביעי) בישיבת המועצה מס' 51 החלטה ברוב קולות מול שני חברי המועצה אבי קינד ויעל בק שהתנגדו  אשר מטרתו להארכת מבצע גביית חובות ארנונה בחודש נוסף הנאמדים על עשרות מיליוני שקלים. במסגרת המבצע ניתנת לתושבים החייבים אפשרות לשלם את חובות הארנונה שצברו במהלך השנים.

 

 

כזכור, המבצע החל באוגוסט השנה לאחר ששר הפנים אריה דרעי אישר לרשויות לעשות כן  ולהוזיל לחייבים את התשלום עד כדי 50% הנחה וזאת על מנת להבטיח את מחצית מהסכום שיכנס לקופות הרשויות ויחשב כיתרות בתוספת לתקציב השנתי. בעיריית רחובות ,כמו ברשויות אחרות לא צלח המבצע, אל לשכתו של ממלא מקום ראש העיר בנצי שרעבי האמון על נושא הארנונה הגיעו מעט מאוד אנשים להסדיר את חובם. לרחובות ניוז נודע כי  מתוך 2 מליון שקלים של חובות שהצטברו  (עד סוף חודש אוגוסט ) שולמו רק עשרות אלפי שקלים בודדים, ובינתיים החוב גדל ,הצטבר והגיע לסכום אסטרונומי של כ-2.8 מליון שקלים. באגף הגביה בראשות  בנימין שרעבי יצטרכו להמשיך בערכאות משפטיות ובסנקציות העומדות לרשותם על פי חוק וינסו הכל בכדי להחזיר כל שקל שחייבים התושבים לעירייה.

מנכ"ל העירייה דורון מילברג רואה במבצע כהצלחה על הסדרת 5.3 מיליון שקלים מהחובות. מילברג " מדובר בהצלחה כי מדובר בחובות אבודים שמהווים כתוספת משמעותית לקופת העירייה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *