טופס 101:שחקני מכבי רחובות נתנו עבודה מול הוד השרון וחזרו עם ניצחון חוץ יקר 87:101

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז
מכבי רחובות מול מכבי הוד השרון. צילום: מכבי רחובות

נועלת הטבלה מעיר התרבות והמדע הייתה טובה יותר לאורך כל ההתמודדות מול מכבי הוד השרון וחזרה הביתה עם ניצחון. הגארד מרכוס רלפורד להט עם 21 נקודות כמוהו אבירם זליקוביץ עם 20 נקודות ומדד 27 שהובילו את מסע ההתאוששות של מכבי רחובות לאחר ההפסד במחזור שעבר בליגה. בשלישי הבא דרבי אזורי מול אליצור יבנה השכנה

מכבי רחובות שכבר שכחה מה זה לנצח משחק בליגה ובמחזור שעבר אף נוצחה בביתה ע"י מכבי חיפה בקרב המאכזבות של העונה. תחפש למצוא ניצחון חוץ שני העונה שהתארחה הערב(שלישי) אצל מכבי הוד השרון שנמצאת כמובן במצב טוב יותר מזו של נועלת הטבלה. הקבוצה של רועי חגאי נאלצה להזיע ולרדוף אחרי המארחים שפתחו את ההתמודדות בצורה טובה ואחרי דקת משחק אף הוליכו 3:5. שלשה של אבירם זליקוביץ 6:41 לסיום הרבע הראשון קבעה מהפך ולראשונה רחובות מוליכה במשחק 9:7. שנדמה היה כי רחובות תלחץ על הדוושה היו אלה חניכיו של נתי כהן שהחטיבו את הקצב ואט אט פתחו פער של 8 נקודות 16:24 40 שניות לסיום הרבע,רחובות הצליחה לקזז טיפה מהפרש בתום עשר הדקות הראשונות שהסתיימו 18:24 לטובת המקומיים. פתיחה טובה של הרבע השני הביאה לכך שבתוך שתי דקות רחובות רושמת מהפך בתוצאה 25:24 בזכות שתי קליעות עונשין של עידן פז. בכלל הכחולים נהנו מיום טוב של הישראלים במחצית הראשונה והן מחזרתו של דודו שמריז. שנעדר מפתיחת העונה בשל פציעה. וסייע לחבריו לרדת למחצית ביתרון קל 43:39.

כיאה למשחק תחתית שתי הקבוצות שיחקו בזהירות רבה וזה התבטא ברבע השלישי שהיה צמוד לכל אורכו והקבוצות הרבו לבצע עבירות . הפעם ידה של הוד השרון הייתה על העליונה שהיא מוליכה 64:65 עשר דקות לסיום המשחק.

דווקא סטורם וורן,שהוליך את רשימת הקלעים של רחובות עם 17 נק' פתח את הרבע האחרון עם עבירת תוקף ואיבוד כדור ,דבר שגרם ללבנים לפתוח פער 6 נק' 64:70. אז היה זה תורו של יובל נעימי לקחת את המושכות ועם שבע נקודות רצופות החזיר את חבריו לחיים וקבע 71:72. שלשה של זליקוביץ והפעם רחובות מוליכה במשחק 74:72. אבל 3 דק' ללא סל שדה והפעם חניכיו של כהן רצים ל-74:80. 4 דקות לשריקת הבאזר ושוב רחובות מבצעת מהפך במשחק  83:82 בזכות שתי קליעות עונשין מוצלחות של זליקוביץ.ריצה 0:12 של רחובות והיתרון גדל לכדי 91:82. ומכאן למארחים כבר לא היו את הכוחות לחזור והמשחק היה במעמד צד אחד שהכחולים רק מגדילים את ההפרש עד לסיום.

.קלעו לרחובות: רלפורד 21, זליקוביץ 20, וורן 17, נעימי 14,פז 11, אוחנון 9, פורת 7, שמריז 2

משחקי המחזור:

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *