טיפים להתקנת כסא בטיחות לרכב

ofir

הבטחת בטיחות תינוקך במהלך הנסיעה ברכב היא בעלת חשיבות עליונה, על כך אין עוררין ואין כל צורך להרחיב. דרך חיונית אחת לעשות זאת היא על ידי התקנה נכונה של כיסא בטיחות איכותי לרכב, של חברה מוכרת בעלת מוניטין, ברייטקס למשל. כדי לעזור גם לך להכין את הרכב באופן המדויק ביותר לקראת הבייבי ובעיקר אם זו הפעם הראשונה שעליך להכין את הרכב לקראת תינוק, יצרנו את המדריך שלפניך.

ברייטקס – כיסא שמבטיח בטיחות

עוד לפני התקנת כיסא בטיחות ברייטקס לתינוק, חשוב לבחור את הכיסא המתאים לגיל, המשקל והגובה  שלו. בחר במושב התואם את תקני הבטיחות בישראל ומציע התאמה נוחה ובטוחה לתינוק שלך. בנוסף, חשוב גם לקרוא בעיון את ההוראות והתוויות של היצרן על מנת לוודא שדבר אינו נשכח וכי עקבת אחר כל השלבים וההנחיות. לאחר כל זה, הנה כמה טיפים נוספים להתקנת כיסא הבטיחות:

  • מיקום כיסא – יש לזהות את המיקום האופטימלי במכונית עבור כיסא הבטיחות לתינוק. המושב האחורי, נחשב בדרך כלל לבטוח ביותר. כמו כן יש לוודא שהכיסא אינו מפריע למושב הקדמי וכי הוא מהודק היטב. טיפ קטן שכדאי לזכור הוא שמושבים הפונים לאחור משמשים בדרך כלל לתינוקות, בעוד מושבים הפונים קדימה מתאימים לילדים גדולים יותר.
  • הכנת הרכב – לפני התקנת כסא בטיחות לרכב כדאי לנקות היטב את אזור הישיבה כדי להסיר פסולת או חפצים שעלולים להשפיע על תהליך ההתקנה. אם משתמשים בחגורת הבטיחות כדי לאבטח את המושב, יש לבדוק שהיא חגורה במצב תקין.
  • אבטחת כיסא הבטיחות – כדי לשמור על בטיחותו של התינוק יש לאבטח את כיסא הבטיחות בצורה נכונה. את חגורת הבטיחות יש להשחיל דרך החריצים המיועדים במושב המכונית ולחגור את הכיסא למקום, ללא כל רפיון. ישנם סוגים אחרים של התקנות, למשל חיבור העוגנים לנקודות מתאימות ברכב, רצועות קשירה מתוחות ועוד.

איך להתאים את הכיסא לתינוק?

מלבד מידות הכיסא שחייבות להתאים לגובה, המשקל וגיל התינוק, יש לוודא שכאשר יוצאים לנסיעה הכיסא אכן מבצע את עבודתו וכי התינוק מרגיש בנוח. בין אם דגם הכיסא הוא מבית ברייטקס או כל חברה אחרת, יש לוודא שהרצועות שטוחות על גוף התינוק ללא כל פיתולים, סיבובים או רפיון. את זווית הכיסא יש לכוון בהתאם להוראות היצרן ולוודא שהתינוק אינו יכול לזוז קדימה, אלא נמצא במצב שכיבה.

בטיחות מעל הכל

התקנת כסא בטיחות לרכב שלך היא צעד מכריע בהבטחת בטיחות ילדך במהלך הנסיעה. על ידי בחירה קפדנית של המושב הנכון מחברה אמינה ובעלת ותק ומיניטין כדוגמת ברייטקס הידועים, לצד התקנה מדויקת על פי ההוראות, מובטח לך שהנסיעה תעבור בנעימים ובעיקר, בבטיחות מלאה עבור התינוק. כדי להשיג זאת, אין להתפשר על פחות מהכיסא הטוב ביותר שניתן למצוא.

תגובות