טיפים לשינה יותר טובה בזמן מגיפת הקורונה

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

טיפים לשינה יותר טובה בזמן מגיפת הקורונה

(קרדיט צילום- pixabay)

תקופת הקורונה שינתה את שגרת חיינו מקצה לקצה, ואילצה אותנו להתמודד עם מצב שלא הכרנו בעבר. בין אם זה אומר מקומות בילוי סגורים, מגבלות תנועה, שמירת מרחק אחד מהשני ועוד שורה ארוכה של דברים שלא חשבנו עליהם בעבר ופתאום מצאנו את עצמנו מתמודדים איתם.

אחד הדברים שרבים מאיתנו נאלצו להתמודד איתו, זה שינוי בסדר היום מהיבטים שונים, וכן לצערנו, שינויים בסדרי התעסוקה שלנו. הרבה מאוד הוצאו לחל"ת (חופשה ללא תשלום) מאחר ומקומות עבודה נסגרו באופן זמני או שהם לא יכלו להעסיק אותם בגלל המגבלות השונות, כמו כן, הרבה אנשים מצאו את עצמם עוברים לעבודה מהבית במקום מבית העסק כפי שהיו רגילים מאד ומתמיד.

כל זה, באופן טבעי, אילץ אותנו לייצר לעצמנו שגרת חיים אחרת ובהתאם גם למצוא את הכלים והאמצעים שיכולים לעזור לנו בכך. בין אם זה ביום יום ובין אם זה בשעות הלילה. כל זה גרם דרש מאיתנו, בין היתר, למצוא דרכים כיצד לישון טוב יותר בלילה ולא לתת לדברים להשפיע עלינו.

שינה טובה יכולה לבוא לידי ביטוי רק באמצעות מזרנים נוחים. זה נכופן מבחינה פיזית וזה נכון גם מבחינה נפשית. תקופה זו, יכולה להיות מאוד מלחיצה ולא נעימה, יכולה להיות מאוד קשה עבורנו באופן אישי ומשפחתי. אנחנו מתמודדים עם הרבה מאוד לחצים וחרדות, דברים שלא בהכרח הכרנו, בין אם זה בגלל המגיפה עצמה ובין אם זה בגלל ההשפעות שלה עלינו, לא רק מבחינה בריאותית אלא גם מבחינה תעסוקתית ועוד.

לכן, אנחנו צריכים למצוא דרכים איך נוכל ליהנות מאופציה של שינה טובה בלילה. כך נוכל במהלך היום לתפקד בצורה טובה, עד כמה שניתן. זה חיוני לא רק בשביל שנוכל לעבוד או לעשות דברים אחרים, אלא גם בשביל שנוכל להתמודד עם הדברים השונים בצורה הרבה יותר טובה. אם השינה שלנו לא תהיה טובה, אנחנו עלולים למצוא את עצמנו בבעיה קשה מבחינה נפשית, ולהעמיס על עצמנו קשיים נוספים.

כיצד בוחרים מזרן בצורה נכונה?

על מנת שנוכל ליהנות משינה טובה, אנחנו צריכים כאמור להשתמש במזרן נוח. לשמחתנו, עומדות לרשותנו אופציות של מזרנים שיכולים לשרת אותנו. אנחנו יכולים למצוא אותם בכל חנות מזרנים שמכבדת את עצמה. שם נוכל ליהנות מקטלוגים מגוונים וייחודים.

מזרנים נוחים, הם כאלה שאנחנו יכולים לשכב עליהם והגוף שלנו לא ירגיש תחושות כאב או תחושות לא נוחות בזמן השינה, ובכל פעם כשהוא יזוז או יתהפך, אז המזרן יתאים את עצמו לתנוחה של הגוף. לשם כך, הוא צריך להיות גמיש עם אפשרות להיות מותאם למבנה הגוף שלנו.

חשוב לזכור, גם אם אנחנו קונים מזרן נוח בשביל שנוכל לישון טוב בתקופת הקורונה, הרי שהמזרן אמור לשרת אותנו הרבה שנים אחרי שהמגיפה תיעלם מן העולם.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *