טעים להכיר:גלידות כשרות לפסח

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

המגבלות הקולינריות במהלך ימי הפסח מוציאות אותנו מדעתנו "אין מה לאכול!". לרגל הימים חסרי הקמח ושאר הדברים אליהם אתם מתגעגעים, החליטו בשיווק ארין רחובות לרכז עבורכם עשרות טעמים כשרים לפסח תחת קורת גג אחת

חנות הגלידות החדשה באזור התעשייה של רחובות 'שיווק ארין- גלידות במחירי מפעל" מציעה לכם מגוון ענק של גלידות כשרות לפסח בטעמים מפתיעים של היצרנים המובילים בישראל כמו שטראוס, נסטלה,בן אנד ג'ריס, פלדמן,שלגוגו ועוד…
וזאת במטרה להעניק לכם חווית קניה מהנה תחת קורת גג אחת .מבלי לצאת ולהסתובב בין שאר מפעלי הגלידות בארץ.בנוסף תמצאו במקום מוצרים לימי הולדת ,לכל אירוע ומטרה במחירים אטרקטיביים במיוחד.

אז מה יש לנו לכבוד אביב 2017 – גלידות ג'ויה מפתיעה בטעמים חדשים(גלידה אישיות ומשפחתיות במחירי מפעל)
קררו תקיץ עם קרחון ענבים חדש חדש על המדף של שטראוס. במשפחת קרמיסימו, כל אחד הוא מיוחד ובלתי נשכח בדרכו. בדיוק כמו במשפחה שלכם.חג פסח הוא זמן מושלם להישאר בבית ולהתפנק עם הקרובים אלינו ביותר.

אז מסתבר שהם לא רק צהובים, ומצחיקים – הם גם ממש טעימים! כבר טעמתם גלידת מיניונים של נסטלה?.
עצרו הכל, נמצא פתרון האירוח המושלם לחג! הכירו את LA FRUTTA בננה, תמר ופקאן במהדורה מיוחדת כשרה לפסח.

בתזמון מצויין מגיע המהפך בבן & ג'ריס – החברה עם הגלידות הטעימות ביותר בעולם, יצרנית גלידות השמנת האיכותיות, מציגה לראשונה סדרת גלידות ללא חלב.
מי בא לקינוח? עכשיו לאף אחד אין תירוץ! בן אנד ג׳ריס משיקים סדרת גלידות ללא חלב, על בסיס חלב שקדים. בטעמים: צ׳אנקי מאנקי, שוקולד פאדג׳ בראוניס, קפה קרמל פאדג׳ (הטעם המפיל מבין כולם), חמאת בוטנים ועוגיות. כל הטוב של בן אנד ג׳ריס רק ללא חלב. חגיגה!

בשיווק ארין מעוניינים להעניק לכם חווית קניה מהנה ולשם כך העמידו לטובת ציבור הלקוחות המגעים עם ילדים מתנפחים ללא עלות מהשעה 9:00 בבוקר ועד 20:00 בערב.
לרגל החג יצאו בשיווק ארין במבצע מיוחד לבעלי עסקים ומוסדות ויעניקו להם הנחות חסרות תקדים.
כעת כל מה שנותר לכם כדי להינות מטעמים המיוחדים של הגלידות הטעימות בארץ,זה להגיע לחנות ברח' היצירה 39 רחובות(מול תחנת דלק פז)

לבירורים ופרטים נוספים- 0537224273
סניפים ברחבי הארץ- קרית גת,אשקלון,קרית מלאכי
(פתוח בחול המועד פסח)

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *