טרגדיה:נפטר מפצעיו האדם שהצית את עצמו במשפט שניהל השופט הרחובותי צבי פורר

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז
השופט צבי פורר.באדיבות דוברות בתי המשפט

לאחר מאבק על חייו, של כשבועים וחצי מת מפצעיו בבית החולים תל השומר ,יצחק לוין. הוא הצית את עצמו באולם בית המשפט המחוזי באר שבע בדיון שהתנהל  אצל השופט הרחובותי צבי(צביקה) פורר בזמן שלא היה נוכח באולם בעת המעשה.

האזרח יצחק לוין בן ה-71, שהצית את עצמו בבית המשפט המחוזי בבאר שבע, רגע לפני הדיון בעניינו בפני השופט הרחובותי צבי (צביקה) פורר לפני כשבועים וחצי מת מפצעיו בתחילת השבוע בבית החולים תל השומר בתום מאבק על חייו. תחילה הוא אושפז במצב קשה עם 60% כוויות בגופו בבית החולים סורוקה, ובהמשך הועבר לבית החולים תל השומר.

נגד לוין עמד כתב אישום בגין איומים ועד לרגע זה לא ידוע כיצד הוא הצליח להכניס בין כותלי בית המשפט חומר דליק בתווך בקבוק, מבלי שהדבר התגלה ע"י צוות האבטחה במקום.

חשוב לציין כי בזמן שהוא ביצע את זממו את עצמו השופט צבי פורר לא נכח באולם ולא היה עד למעשה. בו נכחו הקלדנית, התובעת ומתורגמנית, הקלדנית הציגה ללוין את המתורגמנית בשפה הצרפתית, ומיד לאחר מכן אמר מספר דברים בשפה הצרפתית, שלף בקבוק עם נוזל דליק, שפך את הנוזל על גופו והצית את עצמו. לדבריו, של פורר. עורך הדין ליאור כהן שנכח באולם זינק עליו עם מטף וכיבה את האש.

השופט פורר הוא בנו של ראש עיריית רחובות במיל’ שוקי פורר והוא אחיו של חבר הכנסת עודד פורר . נולד בשנת 1969 וסיים את לימודי התיכון בבית הספר קציר בעיר.בחודש מאי 1997 הוסמך כעורך דין ובינואר 2016 מונה לכהונת שופט של בתי משפט שלום במחוז דרום והוא מתגורר בצפון רחובות

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *