יום האישה הבינלאומי,חודש שלם של אירועים והופעות

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

רשת חוויות רחובות תקיים חודש של אירועים, מפגשים, הרצאות והופעות לציון יום האישה הבינלאומי.יו"ר דירקטוריון רשת חוויות, אמיתי כהן: "בימינו כבר כמעט מיותר לציין שנשים מובילות בכל תחומי החיים והעשייה ויחד עם זאת, עדיין עלינו להמשיך ולדחוף קדימה ייצוג נשי בתפקידי מפתח ולקדם את מעמד האישה וזכויותיה"


רשת חוויות מצדיעה לנשות רחובות: חודש מרץ ייפתח ברשת חוויות עם מופע סטנד-אפ מלא הומור משובח, מאת הכוכב ניקי גולדשטיין (5.3, חוויות שוויץ רחובות החדשה) וכבר למחרת, ייהנו נשות העיר מהצגה מרתקת של רחלי חיימיאן שטרית, "חכמה בלי שכל", אשר מפגישה את הקהל עם התרבות הפרסית ומנהגיה, דרך דמותה העוצמתית של אם המשפחה (6.3, חוויות אושיות). בהמשך החודש יתקיים מופע בידור של ישראל קטורזה (12.3, חוויות קריית משה) ולמחרת תערך מסיבת ריקודים לנשים בלבד בליוויי סדנת צחוק (13.3 חוויות אושיות).
ב-3.3 ייערך ערב הוקרה לעובדות רשת חוויות, בנוכחות יו"ר הרשת, אמיתי כהן. נשות הרשת ייהנו ממופע סטנד-אפ נשי ומשעשע של הקומיקאית, טלי ורד קפלן.

במרכז חוויות שוויץ המדע, יעמוד חודש מרץ בסימן נשים ועוצמתן ויכלול ערב השקת ספר הביכורים העוסק בהפרעות אכילה, מאת הסופרת ענת קונפורטי אופק, ילידת רחובות (9.3),

מופע בשילוב הרצאה של זמרת, יוצרת, עינת שמל, אשר בן זוגה מתמודד עם הפרעה דו-קוטבית (14.3) והרצאה בנושא עיצוב תדמית וסטיילינג עם מעצבת האופנה ברוריה דקל (26.3).
את החודש יחתום ערב נשים למגזר החרדי (26.3, היכל התרבות), בערב יבוצע מחזמר ענק "אנטבקה" ע"י תיאטרון בלרינה.

יו"ר דירקטוריון רשת חוויות, אמיתי כהן: "אנו מחזקים ומקדמים את הנשים בעשייתן בכל ימות השנה ובנוסף, מקיימים עבורן פעילויות פנאי ותרבות ייחודיות במהלך חודש מרץ, לרגל ציון יום האישה הבינלאומי. בימינו כבר כמעט מיותר לציין שנשים מובילות בכל תחומי החיים והעשייה ויחד עם זאת, עדיין עלינו להמשיך ולדחוף קדימה ייצוג נשי בתפקידי מפתח ולקדם את מעמד האישה וזכויותיה. מעבר לכך, רשת חוויות זכתה בעובדות ומתנדבות מסורות ונאמנות, שפועלות עבור הקהילה והתושבים ומהוות את חוד החנית ברשת ועל כך תודתי הגדולה להן".

* כרטיסים ופרטים במרכזי רשת חוויות.

 

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *