יניב מרקוביץ תוקף את מתן דיל: " אתה אחראי על חלוקת כספים פסולה".

ראש העיר מתן דיל ויו"ר האופוזיציה יניב מרקוביץ'

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

יו"ר האופוזיציה יניב מרקוביץ תוקף את ראש העיר מתן דיל: " אתה אחראי על חלוקת כספים פסולה". בעירייה מבהירים: ראש העיר מנהיג מדיניות של שוויון בכל התחומים, ולכן הנחה להשוות את סכום תווי השי גם לציבור החרדי".

צילום תמונה ראשית: רחובות ניוז

יו"ר האופוזיציה ח"מ יניב מרקוביץ' פנה לראש העיר מתן דיל בנושא חלוקת תווי שי לאברכים שמחולקים בימים אלה במסגרת "קמחא דפסחא". בפנייתו: " קיבלתי עשרות פניות מתושבי ותושבות העיר שנחשפו לידיעה לפיה באישורך ניתנה הגדלה של 50 ש"ח לכל תו שי שחולק לאברכים, סה"כ 350 שקלים. הפרסום לצד תשובת העירייה מעלות שאלות קשות מאוד הקשורות למנהל תקין" כתב מרקוביץ' והסביר: " אני מכיר את חלוקת התווים של הרווחה, נוהג שאני מברך עליו. האם אותם אברכים מוכרים ע"י הרווחה? מה הם התנאים? האם נעשה פרסום פומבי לזכאים שיוכלו להגשי בקשות? מי זכאי? מה הקריטריונים? לפי בדיקה שערכתי החלוקה עומדת על סכום של למעלה מ-300 אלף שקלים מהקופה הציבורית שמחולקים לאברכים, ע"י ראשי הישיבות שמגישים את רשימות תלמידיהם, יודגש כי בחלקם לומדים תלמידים שאינם תושבי רחובות. מנתון זה עולות שאלות לא פשוטות על אוכלוסיות נוספות שאינן מוכרות לרווחה ושהיו שמחות גם הן לקבל מהעירייה, כמו סטודנטים שחיים ממלגות, אמהות חד הוריות, עולים חדשים, משפחות שבני ובנות זוגם משרתים במילואים כבר מספר חודשים ועוד".

בסיום המכתב ציין: " כעת אתה הוא ראש העיר ואתה הוא זה שאחראי באופן ישיר על חלוקת כספים פסולה זו ואף הגדלת לכאורה".

חדשות רחובות - עיריית רחובות - רחובות ניוז
חדשות רחובות – עיריית רחובות – רחובות ניוז

 

 

מעיריית רחובות נמסר: "עיריית רחובות, בדומה לערים נוספות בארץ, מעניקה "קמחא דפסחא"- סלי מזון/תווי שי לתושבים נזקקים בכל העיר לקראת חג הפסח. זה נוהג שקיים במשך שנים. מבירור שעשינו בשבועות האחרונים עולה כי משפחות נזקקות המוכרות לגופי הרווחה ברחובות מקבלות שי בסך 350 שקלים מדי שנה, ואילו משפחות נזקקות מהציבור החרדי מקבלות שי בסך 300 שקלים בלבד. ראש העיר מנהיג מדיניות של שוויון בכל התחומים, ולכן הנחה להשוות את סכום תווי השי גם לציבור החרדי. מאז ומעולם רחובות הייתה עיר שבה כולם יכולים לחיות יחד, בכבוד ובסובלנות וראש העיר מתכוון להמשיך במדיניות זו".

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/L7EUriSYO6lF5tqbzLBo5i

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *