כדורגלן ונדל"ניסט: ערן זהבי שותף בפרויקט מסחרי בפארק הורביץ

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז
ערן זהבי ואבי ארביב(פייסבוק)

הכדורגלן הישראלי המשחק בקבוצת גואנגג'ואו R&F מליגת העל הסינית נמצא בשותפות עם אבי ארביב, יזם ממזכרת בתיה, חברה הנקראת "אבאר-זהבי יזמות ובנייה בע"מ" .השניים השיקו אתמול את הפרויקט החדש שלהם -מרכז מסחרי בפארק הורביץ רחובות. זהבי" אני צריך לחשוב קדימה על העתיד"

ערן זהבי, הכוכב הכי גדול כיום בכדורגל הישראלי -החל לפזול להשקעות בתחום הנדל"ן ואפליקציה חדשה : שחקנה של  גואנגג'ואו R&F ונבחרת ישראל חבר בשנת 2015 לקבלן הבניין אבי ארביב(הרסוף), לטובת שותפות בחברה הנקראת "אבאר-זהבי יזמות ובנייה בע"מ". החברה רשומה ביישוב מזכרת בתיה, וזהבי וארביב חולקים אחוזי בעלות שווים ביניהם.

אין זו הפעם הראשונה שזהבי וארביב משתפים פעולה בתחום הנדל"ן הפרויקט הראשון היה בניית 26 יחידות דיור במזכרת בתיה, כולל שטח מסחרי. בנוסף, רכשו השניים 15 דונם ליד תחנת הרכבת של מזכרת בתיה, כאשר מטרתם היא להרים מבני היי-טק בסמוך אליה. כאמור , גם ברחובות הם מתכננים שיתוף פעולה פורה עם הקמת מרכז מסחרי חדש בפארק הורביץ בעיר. זהבי: מדובר במיזם מסחרי ומשרדי. מדובר בפרויקט של 5 קומות כאשר קומה אחת למטה תהיה מסחר ושאר הקומות יהיו משרדים. מדובר בפרויקט שכמעט כולו סולד אווט . המטרה של ההשקה שלנו זה להראות למדינה שיש עוד מקומות מחוץ לתל אביב או ראשון שהם השקעה מצוינת. השקענו בפרויקט ברחובות הרבה מאוד כסף בשנים האחרונות וכרגע אנחנו מתחילים לקצור את הפירות".

הפרויקט המסחרי בפארק הורביץ

הקישור בין הקבלן ארביב לעולם הכדורגל החל כבר לפני מספר שנים, כאשר הפך לאחד מהספונסרים של בית"ר ירושלים הוא מקרוב לזמר הרחובותי אייל גולן,חברת "ליאם שי נדל"ן" בבעלותם של  גולן ומנהלו לשעבר בני פרץ הייתה שותפה של חברת "הרסוף" של ארביב להקמת פרויקטים  בשכונת אשת חייל במזכרת בתיה

זהבי : "אני יודע היטב שכדורגל זה לא לכל החיים ואם אפשר להתפתח לכיוונים שונים בנוסף לקריירה שלי ככדורגלן – לא במקום ולא במקביל אלא בנוסף – מה טוב".

אגב, חוץ מנדל"ן ערן זהבי גם שותף בסטארט אפ של אפליקציה שאמורה לעזור למשתמשים לפתח יכולות ספורטיביות

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *