כדוריד: המייסדים קיבלו את צלחת האליפות , עירוני רחובות שגברה על הרצליה תפגוש אותה ברבע גמר הפלייאוף העליון

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז
מנכ"ל עיריית רחובות דורון מילברג מעניק לרנדי שור מהמייסדים רחובות את צלחת האליפות של הליגה הארצית

ערב מוצלח הערב(רביעי) לכדוריד בעיר רחובות. קבוצת הכדוריד מייסדים רחובות קיבלה את צלחת האליפות של הליגה הארצית בטקס מרגש שקדם להתמודדות בין עירוני רחובות לבני הרצליה. רחובות שניצחה במחזור הסיום של הליגה הסדירה תפגוש את הקבוצה מהשרון ברבע גמר הפלייאוף העליון (הטוב משלוש) שיתחיל ב-13/4 בהרצליה.

עוד לפני ההתמודדות המסקרנת  בליגת העל בין עירוני רחובות לבני הרצליה נערך טקס בהשתתפות מנכ"ל עיריית רחובות ,דורון מילברג והן מנהל אגף הספורט בחברה העירונית ,איציק עובדיה . כאמור, קבוצת הבד של עירוני רחובות מכבי  מייסדים  העפילו לליגת המשנה לאחר שזכו באליפות הליגה הארצית מחוז דרום וישחקו בעונה הבאה בליגה הלאומית .

ובמעבר חד ,היה גם משחק. רחובות עלו ליתרון ראשון 2:3אחרי 4:30 דק' מהפתיחה ע"י דאבור טאסקוביץ הזר הסרבי שחזר מפציעה רק במחזור שעבר במשחק הניצחון מול מכבי תל אביב. המשחק היה שקול לאורך עשרים הדקות הראשונות שנדנדת השערים עוברת מצד לצד,אז השוער הסרבי מילאן קוסונוביץ נכנס לזירה של עצירות שנוצל על חניכיו של ג'ו מתתיה להגדיל את ההיתרון ל-8:11. מה שגרם למאמן האורחים שלמה הופמן לקחת פסק זמן .אך ללא הועיל והכחולים רצו ל-9:14, 3 דקות לסיום המחצית הראשונה. ההפרש עצמו נשמר עד לסיום 11:16 המחצית. המחצית השנייה נפתחה באותה מגמה ורחובות עלתה ליתרון שיא של שבע 13:20 . דווקא אז הקבוצה מהשרון עשתה קולות של חזרה שהורידה את ההפרש לכדי ארבעה שערים. אבל לא יותר מכך ככל שנקפו הדקות רחובות לחצה על הגז וההפרש רק הלך וצמח עד לכדי 26:33. כעת יפגשו שוב הקבוצות ברבע הגמר של הפלייאוף העליון בעוד 16 יום מהיום.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *