כדוריד: ירמי סידי מעירוני רחובות מלך השערים של הסיבוב הראשון

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

ירמי סידי בדך לשער בני הרצליה ביום שישי האחרון

עירוני רחובות שסיימה ביום שישי האחרון את הסיבוב הראשון בליגת ווינר בתיקו מול הפועל הרצליה. תארח מחר(רביעי, 19:30 קציר) את מ.כ יובלים חולון במסגרת הסיבוב הראשון של גביע המדינה,ברחובות יירצו לשחזר את היכולת במפגש הליגה האחרון שהסתיים בניצחון מוחץ של המקומיים.בתום הסיבוב הראשון ירמי סידי מוליך את טבלת מלך שערי הליגה עם 88 כיבושים. מנגד,בקטגוריה מלך העצירות מדורג השוער מילאן קוסונוביץ במקום הרביעי בליגה.

   

רחובות וחולון  סיימו את הסיבוב הראשון עם 10 נק' כ"א, במקומות 7-8 שמובילים בסיום הליגה הסדירה אל הפליאוף העליון, ועם תחושת פספוס (רחובות לא ניצחה ב-5 המשחקים האחרונים. חולון השיגה ברצף הזה ניצחון בודד). מי שהצטיין במפגש האחרון שהסתיים בניצחון מוחץ של רחובות 16:31 היה ירמי סידי (גדל בחולון) שהבקיע 8 שערים.

כאמור, עוד לפני המפגש מחר בגביע ברחובות שמחו לראות את טבלאות מלך השערים,מלך עצירות, ונתונים הסטטיסטיקה בקבוצות הליגה במהלך הסיבוב הראשון . כאשר לרחובות יש נציגות מכובדת בשתי הטבלאות במקומות גבוהים.בעיקר בטבלת מלך הכיבושים בו ניצב ירמי סידי בראש הטבלה עם 88 שערים מתוך 137 זריקות עם אחוז כללי של 64% 

ג

גם בטבלת מלך העצירות רחובות יכולה לראות את עצמה מסופקת שהשוער הסרבי שהגיע בפגרת הקיץ מספק את הסחורה ומדורג במקום הרביעי עם 116 עצירות מתוך 363 זריקות לעברו שהם 32% אחוז כללי.

שחקני רחובות יכולים לראות עוד נתונים  ע"פ הסטטיסטיקה

הנתונים באדיבות איגוד הכדוריד

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *