כדוריד: עירוני רחובות נוצחה והודחה

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

החבורה של ג'ו מתתיה נכנעה בבית לא.כ נס ציונה 34:27 ולא הצליחה להעפיל לחצי גמר גביע ווינר-שופטים ע"ש משה מויזס רש.מדובר בטורניר הכנה  ליגת ווינר בכדוריד אשר תיפתח  ב-21 בספטמבר.

רחובות הגיעה למפגש מול השכנה מצפון בהרכב חסר ללא אופיר(פיפו) כהן,אמיר שניידר ויואב לומברזו. ולראשונה העונה חזה הקהל המקומי בצמד הזרים החדשים של הקבוצה ניקואלי סקרוביץ ודזג'ן פרליצה בעוד האחרון היה רחוק מלהרשים סקרוביץ תרם לא מעט במשחק ההתקפה וסייע לחבריו החדשים שכבש מס' שערים לא מבוטל. האורחים, מנס ציונה פתחו את ההתמודדות בהובלה ,אך רחובות בריצה של 0:5 הצליחה להפוך את התוצאה ולקבוע 3:6. אבל שנדמה היה כי המקומיים ילחצו על הגז ויגדילו את הפער ,הם נתקלו בחומה מצדו של השוער אורן מאירוביץ' שדאג לנעול את השער למשך מספר דקות והביא את קבוצתו לבצע מהפך במשחק ולעלות שוב ליתרון 9:8. מכאן ועד לסיום המחצית הראשונה ה'טייגרים' לא הסתכלו לאחור ורק הגדילו את ההפרש לכדי שלושה שערים בסיום השלושים הדקות הראשונות 14:11.

מילאן קוסוביץ עוצר את התקפת נס ציונה

דווקא רחובות הייתה הראשונה לצאת מחדר ההלבשה לאחר המחצית ובתוך שתי דקות הצליחה לקבוע שוויון 14:14. אבל הכתומים לא נבהלו ופסק זמן של המאמן עומרי מימון החזיר אותם לתלם ,כאשר הפעם המומנטום היה לצידם ובתוך פרק זמן של ארבע דקות הם מצליחים לפתוח פער של חמישה שערים 19:14. מכאן החניכים הצעירים של מתתיה התקשו לחזור וזהות המנצחת במשחק כבר הייתה ברורה רבע שעה לסיום הזמן החוקי , בשעה שנס ציונה מגדילה את ההפרש לשבע שערים עד לסיום ההתמודדות  34:27 שהייתה במעמד צד אחד. המשחק אתמול(שישי) צריך להדליק נורה אדומה לקראת פתיחת הליגה בכדוריד ועל פניו נראה שרחובות תתקשה לשחזר את ההצלחה מאשתקד שהגיעה עד לשלב חצי גמר הפלייאוף העליון. זוהי תהיה שנת מבחן ללא מעט צעירים במועדון שהולכים לקבל את המפתחות להרכב הראשון.מנגד אחרי עזיבתו ירמי סידי והעובדה שגם יואב לומברזו נמצא עם רגל וחצי מחוץ למועדון (בדרך לגרמניה) יכולה להיות בעוכריה בהמשך הדרך ולגרום לנזק בלתי הפיך בכל הקשור להישארות בליגה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *