כיצד הפתיע אייל גולן את דניאל, מי כיבד את מתן דיל ואת מי הרגיע זהר בלום

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

השבוע במגל: איך הפתיע אייל גולן את דניאל גרינברג וכיצד היא הגיבה, מי כיבד ואיפה את מתן דיל ואת מי ביקש הרגיע זהר בלום. 

חדשות רחובות - פינת המנגל - רחובות ניוז

ראשון. זהר בלום זכה לתמיכת גנץ ואייזנקוט בריצה לראשות העיר (בבחירות שתתקימנה מחר – יום ראשון), זה קורה לאחר שיניב מרקוביץ החליט לתמוך בבלום. לבסוף הושגה תמיכה של בני גנץ, גדי אייזנקוט ואנשי כחול לבן. לתמיכה הצטרפו גם מפלגות נוספות: ישראל ביתנו, יש עתיד והעבודה. הזירה המקומית ברחובות זוכה לעניין מיוחד בכנסת ישראל והמפלגות רואות את ההתמודדות כסימן לבאות לקראת הבחירות הכלליות. האווירה ברחבי העיר התחממה בהתאם ובלום מצידו הרגיע והצהיר שהוא יהיה ראש עיר שוויוני לכולם.

 

שלישי: חברת מועצת העיר רחובות עו"ד קארין ברגינסקי, פוגשת ברחובות את השר גדעון סער, שהגיע לנחם את משפחת החייל אפיק טרי ז"ל, (בתמונה עם האב אבי), משם המשיכו לנחם את עובד העירייה וחברו הטוב עמוס כועי על מות של אביו ולאחר מכן נסעו לאכול צהריים בגריל בבילו.

קארין ברגינסקי עם גדעון סער
קארין ברגינסקי עם גדעון סער

 

שלישי: באולם אמור בפתח תקווה, חגגו בני משפחתו של מנהל אגף הספורט ברחובות דורון שמחי, את הולדת הנכד השלישי, מצד בנם רס"ן רן שמחי, מפקד בית הספר לצניחה שכזכור התראיין בעזה לברהנו טגניה. באירוע נכחו משפחה, בהם אלה לוסטיג, סבתא של חברת מועצת העיר רחובות אוה גור שגם היא נכחה באירוע.

 

רביעי: הכנסת ספר תורה לזכר החיילת סמלת שי אשרם ז"ל מרחובות, בביתה שבשיכון סלע. בין המכובדים, המועמד לראשות העיר רחובות עו"ד מתן דיל שמתכבד בכתיבת אות ומקבל את ברכת הדרך לנצחון בבחירות לראשות העירייה, שתתקיימנה מחר (יום א').

 

רביעי: מזל טוב לרכז האחזקה ברשת חוויות, יפתח קריטי, שחגג 60 חורפים. צוות חוויות שוויץ החדשה הפתיעה את קריטי עם עוגה והמון שמח. הגיע לברך מנכ״ל חוויית גולן ביטון שאמר: ״יפתח הוא ארץ ישראל היפה, עושה את עבודתו בשמחה והמון מקצועיות. מאחל לך בריאות וברכה וכל השאר בונוס אחד גדול".

 

חמישי: דוברת עיריית רחובות אביטל רגב קיסר, מכינה לעצמה מסיבת פרידה עם חברי מועצת, מנהלי אגפים, הוריה, בעלה ועוד. נעדרו – ליאור שוקרי, רמי מדהלה, בנצי שרעבי וצביקה מדהלה. סגני ראש העיר יניב מרקוביץ', זהר בלום ומנכ"ל העירייה מאיר דהן ברכו את רגב להצלחה בהמשך דרכה. היועצת המשפטית של העירייה מיכל דגן יצאה לעיסוקיה רגע לפני שהגיעה תורה ולכן לא ברכה. במהלך הברכות זכה דהן  למחמאה לאחר שרגב פרגנה לו בדבריה: "היית כמו מנטור עבורי".

מסיבת הפרידה של אביטל רגב באולם הישיבות בקומה 6
מסיבת הפרידה של אביטל רגב באולם הישיבות בקומה 6

 

חמישי: כל אחד תפס כיוון. אור כהן (בתמונה מסומן בעיגול), מספר 6 ברשימתו של רחמים מלול, הצטרף לזהר בלום בסבב ברים ברחוב הרצל, כדי לשכנע תושבים להצביע לבלום לראשות העיר. בבוקר אותו יום, חבר מועצת העיר רחובות ומספר 2 ברשימתו של רחמים מלול, העלה פוסט תמיכה במועמד לראשות מתן דיל.

 

חמישי: חברת מועצת העיר רחובות איטל בציר אלשיך, מעלה פוסט ומבקשת להפסיק עם השיח מלא הארס וההסתה לפני הבחירות שהתקיימו בראשון הקרוב: בציר אלשיך: ״בעוד כ-48 שעות יסתיימו הבחירות וגם מחול השדים המטורף הזה ואנחנו נצטרך להמתין ביחד בשער ביה״ס לילדים שלנו שייצאו, לקנות ירקות בחנות השכונתית ואפילו לבקש עוד חלב מהשכנה שלפני רגע רבנו איתה. רגע לפני שאתם לוחצים על ההדק ומקלידים עוד פוסט תחשבו לשנייה האם זה תורם לשיח או מלבה אותו? בואו נבחר לחיות בעיר שבה מקבלים את השונה גם אם לא הוא לא בדעתך (לא כסיסמה), לחיות בעיר טובה ומאוחדת וכדי שזה יקרה בואו נעצור!".

 

שישי: הזמר הרחובותי המצליח במדינה, אייל גולן,  החליט להפתיע את אהובתו ואם ילדיו דניאל גרינברג וקנה לה חלה בסופר לרגל יום האישה הבין- לאומי. גולן הסביר שמאחר ודניאל לא אוהבת פרחים הוא חשב שחלה זה רעיון טוב. תגובתה: "אני הולכת לפילאטיס".

אייל גולן מוסר את החלה לדניאל גרינברג, צילום מסך סטורי
אייל גולן מוסר את החלה לדניאל גרינברג, צילום מסך סטורי

 

שישי: מטה החטופים הזמין את חברת מועצת העיר רחובות אוה גור, לנאום לכבוד יום האישה הבין- לאומי לציין את 19 החטופות.  שעדיין בשבי החמאס.

 

שישי: יו"ר מכבי וייסגל רחובות, ילנה שוקר, שמביאה הרבה כבוד לעיר עם זכיות של מאות מדליות בתחרויות אולימפיות, קיבלה זר פרחים לרגל יום האישה: "לכל הכוח הנשי שמניע את האגודה, תודה לכן".

 

פפראצי השבוע

רביעי: המועמד לראשות העיר רחובות עו"ד מתן דיל, נצפה בשיחה צפופה עם חברו, ראש עיריית ראשון לציון רז קינסטליך.

מתן דיל ורז קינסטליך
מתן דיל ורז קינסטליך

 

חמישי: המועמד לראשות העיר רחובות זהר בלום, נצפה מצולם ברחוב יעקב מכין סרטון נוסף במסגרת קמפיין הבחירות.

 

 

 

תגובות

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *