כך יצא רחמים מלול מלשכתו בפעם האחרונה כראש העיר ואיפה חגג ליאור שוקרי

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

השבוע במנגל: כך נצפה רחמים מלול יוצא מלשכתו בפעם האחרונה כראש עיריית רחובות ומה עשה ליאור שוקרי באתונה? 

חדשות רחובות - פינת המנגל - רחובות ניוז

ראשון: מזי שוקרי, אישתו של ליאור שוקרי מנהל רשות החניה והאכיפה בעיריית רחובות, חגגה יום הולדת. זה התחיל בעל האש, המשיך בארוחת ערב חגיגית במסעדת הספרה היוקרתית עם חברים ובני המשפחה ובהמשך הערב התקיימה חפלה במסעדה עם הזמר עידו אברהם. משם המשיכו ליאור ומזי לחגוג באתונה וביום חמישי חזרו הביתה עייפים ומרוצים.

 

ראשון: ראש העיר רחובות הנבחר עו"ד מתן דיל, ערך סיור בחגיגות הפורים העירוניות שנערכו בגן המייסדים עם רעייתו ושניים מילדיהם – יהונתן ועברי, משם המשיך למספר סעודות פורים שהוזמן, את חג הפורים סיים דיל בשעת לילה מאוחרת בחסידות קרעטשניף.

משפחת דיל עם מנהל מחלקת הנוער אבי יוספי צילום:רחובות ניוז
משפחת דיל עם מנהל מחלקת הנוער אבי יוספי צילום:רחובות ניוז

 

שני: ראש העיר רחובות הנבחר מתן דיל, מגיע לברך את חניכי תנועת הצופים ופוגש את מ"מ ראש העיר רחובות זהר בלום. השניים משוחחים ביניהם ביחידות ומשדרים עסקים כרגיל.

מתן דיל וזהר בלום בתנועת הצופים
מתן דיל וזהר בלום בתנועת הצופים

 

שני: המון מזל טוב לתושבת רחובות, צביה לביא, מנהלת מחלקת גביה ברשת חוויות, לרגל חגיגות יום הולדתה. מנכ"ל חוויות גולן ביטון חברותיה וחבריה לעבודה הפתיעו אותה במשרדה.

 

רביעי: השיקו במכון הרטמן בירושלים את המדריך המעשי לשיפור תחום שירותי הדת והרבנות המקומיים בסוגיות של הקצאות קרקע, תרבות יהודית, כשרות וגיור, נישואין וכו׳ חברת המועצה וסגנית ראשי העיר רחובות בקרוב, איטל בציר אלשיך, נקראה להיות בצוות המייעץ למדריך שישמש כארגז כלים לנבחרי.ות ציבור. בתמונה:ח״מ החדשה מגי סלע-וגר ובציר אלשיך.

 

רביעי: יוסי חג'ג', יו"ר וועד הפעולה בחברה העירונית רחובות, ערך בבית יד לבנים אירוע לציון יום האישה. בתוכנית התקיימה הופעה של האומנית מרסל מוסרי, חג'ג': "תודה מיוחדת לאייל פרנקל מנכ"ל החברה העירונית שכיבד את העובדות בנוכחותו".

 

חמישי: ראש העיר רחובות הנבחר עו"ד מתן דיל ורעייתו אפרת, ערכו ערב הוקרה צנוע לפעילי המטה, בבית חברם משה עזרא שבשיכון סלע ברחובות. השתתפו סגניו הנבחרים, שוקי קרומר, איטל בציר אלשיך, אביב איטח, כל חברי רשימתו של דיל ומשפחותיהם, יו"ר ועד עובדי העירייה רמי מדהלה, מנכ"ל חוויות גולן ביטון ועוד.

כנס ההוקרה צילום: רחובות ניוז
כנס ההוקרה צילום: רחובות ניוז

 

חמישי: ראש העיר רחובות רחמים מלול שמסיים את תפקידו, נצפה יוצא מבנין העירייה בשעה 15:00 כשבידו שקיות עם פריטים אישיים שלקח, נראה כי זו הפעם האחרונה שמלול יוצא מבנין עם התואר ראש העיר. ביום שני צפוי מלול לרדת לאילת ולהשתתף בכנס התאגידים העירוניים שיתקיים במלונות הרדוס ודן עד יום חמישי. באותו יום שני ייכנס לתפקידו ראש העיר הנבחר עו"ד מתן דיל ויישב על כסא ראש העיר באופן פורמלי. מלול כידוע לא התפטר ממועצת העיר ונכון לעכשיו הוא יכהן כחבר מועצה יחיד מטעם סיעתו שהכניסה למועצה מנדט אחד וככל הנראה הוא יהיה באופוזיציה. המנגל מאחל בהצלחה לכולם.

 

שישי: ראש לשכת ראש העיר רחובות לשעבר, דודי אשכנזי, פתח קבוצת וואטסאפ ושלח הודעות לאנשי הקשר של, חלקם הגדול תושבי רחובות ובעלי תפקידים בעירייה בעבר ובהווה. מנהל מחלקת חירום ובטחון בעיריית רחובות גד שעובי, הרגיע את כולם: "שלום לכולם, בשעה האחרונה נשלחות הודעות מהטלפון של דודי אשכנזי עם בקשות להעברת פרטים. לא להגיב, זה ניסיון השתלטות על המכשיר, המכשיר שלו נפרץ".

דודי אשכנזי
דודי אשכנזי

 

שבת:  הפקת הדגל ״יחד ננצח״ של מני ממטרה ביחד עם מיקי מנשמיקי התקיימה באולם בגבעת ברנר, עידן  מלטבשי הסלב הרחובותי ומנהל המופע של מני ממטרה הגיע בהפתעה.

עידן מלטבשי, מני ממטרה ומיקי מנשמיקי
עידן מלטבשי, מני ממטרה ומיקי מנשמיקי

פפרצי השבוע

שלישי: בשעה 13:27, ילידת וכוכבת הרשת אלין גולן, נכנסת לקפה דאפניס בשכונת המדע מול ביתה, רוכשת קפה וממשיכה לדרכה.

אלין גולן יוצאת מבית הקפה צילום: מנגל
אלין גולן יוצאת מבית הקפה צילום: מנגל

חמישי: שעה 07:54, סגן ראש העיר רחובות עו"ד יניב מרקוביץ עושה ספורט עם רעייתו רונה ובתם, בכביש העוקף המזרחי מנחם בגין.

יניב ורונה מרקוביץ' צילום: פפרצי
יניב ורונה מרקוביץ' צילום: פפרצי

חמישי: מ"מ ראש העיר רחובות זהר בלום וח"מ אוה גור מגיעים לוועידת יש עתיד בת"א ומשתתפים בכנס הסיעה בראשות יאיר לפיד.

זהר בלום ואוה גור בכנס יש עתיד
זהר בלום ואוה גור בכנס יש עתיד

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *