כך סייע מתן דיל להסיר את איום השבתת גני הילדים ואיפה בילו יחדיו אייל גולן ודניאל גרינברג

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

השבוע במנגל: כך הצליח לסייע מתן דיל להסיר את איום שביתת הסייעות וסגירת גני הילדים ביום חמישי, ואיפה בילו יחדיו אייל גולן ודניאל גרינברג

 

חדשות רחובות - פינת המנגל - רחובות ניוז
פינת המנגל – חדשות רחובות ניוז

ראשון: חבר מרכז הליכוד והפעיל החברתי הרחובותי גלעד מזרחי, מפתיע את שרה נתניהו, אשת ראש הממשלה העתידי, ומברך אותה ליום הולדתה.

גלעד מזרחי עם שרה נתניהו

 

ראשון: אילן גרזי מנהל היכל התרבות החדש, פתח בשמחה והתרגשות רבה עם צוות היכל התרבות – בית העם, את עונת המנויים 23-22 ומבטיח לעשות הכל כדי שתהיה למנויים ״העונה הכי טובה באולם״.

מנהל הבימה אילן גרזי

 

שני: נבחרת מנהלי ומנהלות רשת חוויות יוצאים ליום עיון בצפון, שכלל ביקור בטורבינות בגלבוע וסיור מרתק בעידן טכנולוגי במועצה האזורית עמק המעיינות. לסיום קינחו בארוחת צהרייים מפנקת בשיפודי הכיכר בבית שאן.
מנכ"ל הרשת גולן ביטון סיכם: "היה יום מלא בלמידה, לצד חדשנות בעולם החינוך, וכמובן גיבוש ויציאה מהשגרה למנהלי חוויות היקרים".

יום גיבוש מנהלי רשת חויות

 

שני: יו"ר האופוזיציה עו"ד מתן דיל מכנס את ועדת הביקורת, אולם תקלה זמנית בחיבורי האינטרנט- זום, גזלה כעשרים דקות מזמנם של החברים. מי שנאלץ להמתין בביתו לחיבור הם חברי המועצה אסף אל-בר וגיא צור.

חבר המועצה אסף אל בר
חבר המועצה אסף אל בר

 

שלישי: חברת מועצת העיר רחובות עו"ד קארין ברגינסקי הגיעה לתמוך במועמד לראשות העיר יבנה רועי גבאי בן ה-37. ברגינסקי עבדה במטה של גבאי, התקשרה לשכנע ולהוציא תושבים לבחור ונכחה שם חצי יום. הפעם ההימור שלה הצליח, מענין לראות אם גם בהמשך.

קארין ברגינסקי עם ראש העיר יבנה רועי גבאי

 

שלישי: מזל טוב ליואב וגלי לירון שהתחתנו באולם בסיקו בנס ציונה. הגיעו לשמח הדוד, חבר מועצת העיר רחובות עו"ד שמואל בר דאנזאן ובני משפחתו.

שמואל בר דאנזאן עם גלי ולירון

 

רביעי: בשעה 20:00 מפרסם יו"ר ועד עובדי עיריית רחובות רמי מדהלה הזמנה לכ- 900 סייעות, שמחר (חמישי) הוא עורך כנס חירום, בעקבות אירוע אלימות לכאורה בין סייעת לגננת. הידיעה תופסת את הראיס רחמים מלול באירוע, מלול הולך לצד ומתחיל לעשות טלפונים, מנכ"ל העירייה מאיר דהן משוחח עם גורמים נוספים ומנסה למצוא פיתרון. לבסוף סוכם שהגננת לא תגיע לעבודה עד סיום חקירת המשטרה. אלא שלא היה מי שיודיע על כך לרמי מדהלה כדי שיבטל את הכנס, בזמן הזה כאמור אלפי הורים מודאגים בעיר, תוהים אם לשלוח את ילדיהם. בשלב הזה, יוזם חבר המועצה מתן דיל שיחה עם מאיר דהן ומבקש ממנו לעדכן את רמי מדהלה. כעבור מספר דקות מדהלה מקבל עדכון מדהן, הכנס מבוטל ואיום השבתת הגנים הוסר. בסיום הסאגה פונה מדהלה לדיל ומודה לו על הסיוע.

רמי מדהלה ומתן דיל

 

חמישי: חבר מועצת העיר רחובות אביב איטח ונשיא התאחדות הסטודנטים הארצית לשעבר, הוזמן עם ראש עיריית באר שבע רוביק דנילוביץ' להופיע בועידת הצעירים והצעירות של קשת 12 והתאחדות הסטודנטים הארצית, כנציגי השלטון המקומי בישראל. איטח שיתף שמזה כעשור הוא משרת את תושבי העיר ללא קשר לשיוך פוליטי, דת ומגדר, והזמין את מנהיגי הסטודנטים ליטול חלק בבחירות לרשויות המקומיות כדי להשפיע על חיי היום יום של אזרחי ישראל. כשנשאל על ידי המנחה נטע-לי שם טוב מערוץ 12, על העובדה שהוא פועל ברחובות ללא שכר השיב איטח: "השנה אני סוגר עשור של פעילות, רחובות זו המשפחה שלי, רבע מחיי הקדשתי לעיר הזו בהתנדבות מלאה בלי שמישהו הבטיח לי משהו ובאתי לשנות ולהשפיע". בהפסקה סיפר איטח לדנילוביץ' שהוא יתמודד למועצת ושראש העיר הבא ברחובות מבחינתו זה עו"ד מתן דיל.

אביב איטח בכנס

 

חמישי: צהרי היום בכפר המכבייה, נצפה חבר מועצת העיר רחובות גיא צור, בשיחה צפופה עם חבר הכנסת אלי כהן המיועד לתפקיד שר בכיר. השניים דיברו על הממשלה המסתמנת ועל עוד כמה הפתעות בדרך בין השאר ביקור גומלין ברחובות שיארגן צור לכהן, לאחר הקמת הממשלה.

גיא צור ואלי כהן בכפר המכבייה

 

חמישי: ח"כ הרחובותית עידית סילמן (ליכוד), הגיעה כעת לסייע בחלוקת אוכל שבועית למאושפזים בבית החולים קפלן. החלוקה נעשית מדי שבוע ע"י מתנדבי עמותת "לשבוע" של חסידות קרעטשניף ברחובות, בהובלת דודי שמואל.

עידית סילמן ודודי שמואל בבית חולים קפלן

 

שישי: סגן ראש העיר רחובות ויושב ראש המועצה הדתית בקרית ארבע אמיתי כהן, אורז מזוודות ויוצא לעשות את השבת בעיר האבות חברון, שבת פרשת חיי שרה, יחד עם חברים ורבבות שפוקדים את העיר בשבת המיוחדת. באותו הקשר של השבת, חברו לסיעה במועצת העיר, עו"ד אבי מוזס, כתב מאמר שפורסם בגיליון של לשכת עורכי הדין.

אמיתי כהן ועו"ד אבי מוזס

שישי: מישל כהן, הבעלים של מועדון הקמינו ברחובות, מארח את מי שמכונה הכפיל של אייל גולן, כפיר אגסי שישב על הבר לצד שלומי (אבן) השמן. אגב, השניים מכירים מילדות, שגדלו בעיר השכנה נס ציונה.

שלומי השמן וכפיר אגסי צילום רחובות ניוז

 

שבת: המון מזל טוב לדוברת עיריית רחובות אביטל רגב קיסר שחגגה השבת יום הולדת 46 חורפים.בפוסט שהעלתה היא סיכמה: "איש חכם אחד אמר לי אתמול, שיום ההולדת הוא יום מיוחד כי הוא מעניק את האפשרות לעצור לרגע, להיזכר ולהביט אל העבר, להתענג על ההווה ולתכנן את המחר. אז לגמרי מביטה בשמחה אל העבר שהביא לחיי כל כך הרבה: משפחה, חברות וחברים יקרים, והרבה עשייה מספקת כמו העבודה והצילום וההרצאות והשידוכים
ועכשיו מרגישה שלימה, לא מושלמת. והעתיד? כל הטוב עוד לפני ✨. תודה רבה לכל מי שכתבו, איחלו, התקשרו, באו וסימסו – כל ברכה וברכה רוממה לי את ה ❤️".

 

אביטל רגב קיסר צילום מתוך הפייסבוק

שבת: מזל טוב למנהל אגף מינהל ההנדסה של עיריית רחובות ניסים מחבוש, שחוגג 69 חורפים. נאחל לו בריאות ואריכות ימים.

ניסים מחבוש

 

פפארצ'י השבוע:

דניאל גרינברג הרחובותית מבלה ביום חמישי עם שני ילדיה, מיאל ורון במתחם נינג'ה באזור. לפתע מתקשר אבי ילדיה, הזמר הרחובותי המפורסם אייל גולן, שואל היכן הם, ומגיע עם חברו שאול קרדאנה להגיד שלום. השניים אמנם שהו יחד באותו מתחם, אך רחוקים מלעשות קאמבק אחרי עשרה חודשים של גירושין.

צילום מתוך האינסטגרם

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *