כך קרה שאייל גולן ואיתי לוי בילו באותו מועדון ואת מי תקף זהר בלום

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

השבוע במנגל: איך קרה שהחברים לשעבר אייל גולן ואיתי לוי בילו באותו מועדון ואת מי תקף זהר בלום 

חדשות רחובות - פינת המנגל - רחובות ניוז
פינת המנגל – חדשות רחובות ניוז

ראשון: חבר המועצה מתן דיל עסוק בימים האחרונים עקב הכנות בארגון חלוקת מאות תחפושות לילדי העיר לחג הפורים. בסביבתו של  דיל סיפרו כי החלוקה היא מסורת של שנים רבות והשנה נראה כי יש ביקוש גבוה ומאמינים שיעמדו בציפיות של כולם.

מתן דיל עם תחפושות

 

ראשון: מחזיק תיק התרבות עודד עמרם ויו"ר ועד עובדי עיריית רחובות רמי מדהלה סיכמו על הופעה של ישי לוי בבמה המזרחית בחגיגות יום העצמאות. טרם הוחלט מי עוד יופיע.

עודד עמרם, ישי לוי ורמי מדהלה צילום: רחובות ניוז

שני: מזל טוב למשפחת מור יוסף, רויטל האם המאושרת מהחברה העירונית שחיתנה את בתה שילת ציפורה. החתונה נערכה באולמי אלגריה, הגיעו לכבד- הראיס רחמים מלול, עודד עמרם, שלמה טולדו, שי קזיוף, אמיתי כהן, חניב מרקוביץ' דורון שמחי, אבי יוספי, ליאור שוקרי, אילן גרזי, אביטל רגב ונוספים.

רויטל מור יוסף ובתה הכלה שילת ציפורה

 

שני: חברת מועצת העיר קארין ברגינסקי נפגשה השבוע עם מנכ"ל תאגיד המים זורי שעובי ונתפסה בעדשה של מנגל. שוב ושוב ברגינסקי מתעקשת לייצג את התושבים ומבררת כל סוגייה שמגיעה אליה ומחפשת פתרונות, גם עכשיו הובטח למנגל שיהיו בשורות עבור התושבים. נמשיך לעקוב.

ברגינסקי ושעובי

 

שני: מ"מ ראש העיר המחזיק בתיק החינוך זהר בלום, מנהלת האגף אפרת צוקרמן ומנהלי מחלקות החינוך השתתפו השבוע בהשתלמות כנס חינוך באילת. ההשתלמות נערכה מיום שני עד יום חמישי שם נפגשו עם נציגים מקבילים מרשויות אחרות ועם שרת החינוך ד"ר יפעת שאשא ביטון.

שאשא ביטון, זהר בלום ואפרת צוקרמן

 

שלישי: חברת המועצה אוה גור פרגנה למרכז הגישור על הרצאה מוצלחת לנשות אנשי קבע בנושא העצמה נשית. לאחר הרצאה מוצלחת חגגה השבת משפחת גור יום הולדת לבנם אורן בן ה- 14. מזל טוב.

אוה גור ובנה החוגג

שלישי: מזל טוב למכאל גמזו, שאול יפת וגלית שחגגו יום הולדת יחדיו בדבלין רחובות. את הערב הנעים הזמר אמיר שוהר וכיבד בנוכחותו ציון גולן.

צילומים באדיבות הצלם אבירז

 

רביעי: מסיבת הודיה ויום הולדת לאהובה נגר בת ה-80 באולם מתנ"ס צורבא דרבנן שבמזרח העיר. אהובה ניהלה בעבר את בית ספר אגודת ישראל שבשכונת קרית משה. היא גידלה דורות של תלמידות וכולן הגיעו להוקיר לה תודה, סה"כ 140 איש, בראשם הראיס רחמים מלול וסגנו אמיתי כהן, הזמר הרחובותי מנדי ג'רופי. הנעים בקולו הפייטן הרחובותי בן עשור.

בתמונה: אהובה נגר וילדיה

 

חמישי: חברי כיתה ו'3 מבית ספר ויצמן נפגשים לאחר 45 שנה שלא התראו יחדיו. המפגש התקיים בבית חברתם עו"ד איילת ערוסי, בין תלמידי השכבה היה מ"מ ראש העיר זהר בלום. כל אחד התבקש לספר מה הוא זוכר מאותם ימי הלימודים, איילת סיפרה שבכיתה היא ישבה ליד זהר, בשלב מסוים הוא דקר אותה בראשה באמצעות מחוגה. בלום היה מופתע אבל לא ממש זכר, לאיילת שלום. הכל כמובן נאמר ברוח טובה ונוסטלגית.

בלום במפגש עם חבריו לכיתה

 

חמישי: יו"ר חוויות וסגן ראש העיר אמיתי כהן ומ"מ מנכ"ל הרשת גולן ביטון הגיעו לחוש מקרוב את המשחק הפופולארי "קטאן" כפי שעשרות בני נוער משחקים במתנסי הרשת. השניים שיחקו אחד נגד השני וסיימו בתיקו.

ביטון וכהן משחקים "קטאן"

 

חמישי: סנ"צ אלעד קליין מפקד תחנת טייבה הרחובותי, סיים השבוע בהצלחה קורס נפה של פיקוד העורף. קליין מוסיף את התעודה לצד הישגים נוספים שגרף במסגרת תפקידו. קליין סיכם: " זכיתי לסיים קורס מפקדי נפות של פיקוד העורף. זהו קורס שמתקיים אחת לשנתיים. מדובר בקורס בכיר של הצבא שמנה פחות מעשרים חניכים. לקורס מוזמנים שני קציני משטרת ישראל וכו'. שמחתי לייצג את משטרת ישראל ולחזק את הממשקים בין פיקוד העורף למשטרה".

אלעד קליין והתעודה החדשה

 

שישי: השחקן הדוגמן יובל סגל התארח בתוכנית של "גלית ואילנית" ושיתף על החוויות ברוקדים עם כוכבים. לפני הראיון העלתה לוי בסטורי וגילתה: "אני סיימתי את את רוקדים עם פריצת דיסק ראשונה, שהיתה סיפתח לעוד שתיים…".

אילנית לוי ויובל סגל

 

חמישי: הזמרת אפרת דנסקר ילידת רחובות, בת למשפחת שאער משיכון סלע, נצפתה בביל"ו סנטר עם בעלה אוריאל בפגישתם האקראית עם גיבור ילדותה הזמר ציון גולן.

צייון גולן והזמרת אפרת דנסקר

 

חמישי: יו"ר ועד הגמלאים אילנה שמעוני וחברותיה לועד ולעירייה, טסו לבלות בדובאי. מזכירתה של שמעוני, לימור עוקשי כבר הספיקה להעלות תמונה. המנגל מאחל להם טיול מהנה.

לימור עוקשי, אילנה שמעוני וגילה בוטבול בדובאי

 

המנגל מאחל בהצלחה רבה לעובדת החרוצה אפרת בלום, שסיימה השבוע את תפקידה במערך דוברות עיריית רחובות. למנגל נודע כי בלום תשובץ בקרוב לתפקיד חדש בעירייה, בינתיים היא ממשיכה לממש את הגשמת חלומה ולהתמקד בלימודי התואר הראשון.

אפרת בלום

 

מזל טוב לאחד ממנהלי קבוצות הנוער המצליחים במרמורק ירון גפני ולרעייתו לרגל הולדת בתם יעל. בתמונה עם הדודה הגאה ורד אורדמן.

ורד והפעוטה יעל

 

בהצלחה לחנות הכריכים "רותילה" שנפתחה בשוק העירוני ביל"ו. את החנות חנכו סגני ראש העיר זהר בלום ויניב מרקוביץ', הגיע לכבדם יו"ר מרחב ההסתדרות עודד עמרם. המיוחד בה שכל אחד רשאי להרכיב את הכריך לפי טעמו האישי. המחירים סבירים ויש האומרים זולים מאוד, כמו למשל גלידה אמריקאית שנמכרת בחמישה שקלים בלבד.

עודד עמרם, זהר בלום ויניב מרקוביץ'

 

חמישי+שישי: הזמר המצליח הרחובותי אייל גולן בילה במועדון הקמינו ברחובות והתכבד כיד המלך. למחרת בשישי, חברו לשעבר, הזמר המצליח איתי לוי הגיע גם הוא לפקוד את המקום ולהינות מאדיבות חברו ובעל המקום, איש העסקים מישל כהן. את המועדון כידוע פוקדים מדי שבוע סלבס נוספים בהם יואב אליאסי "הצל", השדרן אליקו, הזמר עידו אברהם, הבן- ליאם גולן ועוד רבים.

אייל גולן עם המארח של המועדון גל בניסתי ואיתי לוי

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *