כך תשמרו על האייפון שלכם ותחסכו כסף

buypostil

קרדיט תמונה: Pixabay

בשנים האחרונות מכשירי האייפון הפכו למאוד אהובים בכל העולם וגם כאן בישראל. העיצוב החלק שלהם, הממשק הקל להפעלה, המצלמה האיכותית ועוד פיצ'רים רבים הם מה שהפכו את המכשיר לאהוב ונמכר כל כך, אז למה עדיין הרבה אנשים מתקשים לשמור עליו? בכל יום המעבדות בארץ מקבלות אליהן המון מכשירי אייפון פגומים שנגרם להם נזק מסיבות שונות ומשונות, החל מנפילה לאסלה ועד דריסה של המכשיר על ידי רכב. מכשירי האייפון משמשים אותנו בחיים היום-יומיים שלנו (ובואו נודה שהם גם עלו לא מעט כסף) אז למה שלא נשמור עליהם ונחסוך תיקונים יקרים? אספנו עבורכם כמה טיפים שיעזרו לכם לשמור על האייפון שלכם שלם ועל הכסף שלכם אצלכם.

רכשו כיסוי מגן וכיסוי מסך איכותיים

הדבר הראשון והקל ביותר שאתם יכולים לעשות על מנת להגן על מכשיר האייפון שלכם הוא לקנות כיסוי מגן טלפון וכיסוי מסך, רכישה שאתם יכולים לבצע במעמד קניית המכשיר עצמו. כמעט כל חנות טלפונים שמכבדת את עצמה מוכרת היום מגנים לאייפון וכיסויי מסך לאייפון ולרוב הם לא עולים יותר מכמה עשרות שקלים. שני סוגי מגנים אלו יגנו על המכשיר שלכם במקרה שהוא נופל או מחליק לכם מהיד או מהתיק והם יכולים להציל אתכם מתיקונים יקרים מאוד. המגנים לאייפון שנמכרים היום הם מעוצבים ומגיעים בצבעים וצורות רבות כך שאנחנו בטוחים שתוכלו למצוא מגן למכשיר שגם מתאים לטעם האסתטי שלכם.

דאגו לשקע ההטענה של המכשיר

הרבה אנשים שוכחים ששקע ההטענה של האייפון הוא אחד מהמקומות היותר רגישים במכשיר. שקע ההטענה ניזוק מאוד בקלות בעיקר בגלל העובדה שהוא סופג לתוכו הרבה לכלוך ואבק שיכולים להזיק לו ככל שהזמן עובר. על מנת לשמור עליו אנחנו ממליצים לכם מדי פעם לנקות אותו באמצעות מטלית יבשה לחלוטין ולוודא ששום גרגיר אבק לא נשאר שם.

השתמשו במוצרים נלווים רשמיים של אפל (Apple)

נכון, אנחנו יודעים שלפעמים המוצרים הנלווים שאפל עצמה מציעה הם יקרים יותר משאר המוצרים המוצעים למכירה בשוק, אבל יש לכך סיבה- המטענים והאוזניות שאפל מציעים הם אלו שעובדים יחד עם המכשיר בצורה הטובה והחלקה ביותר ויכולים למנוע תקלות של חיבורים או אי התאמות. על מנת למנוע מצב שבו תצטרכו להגיע לתקן את המכשיר כי הכבל של המטען החלופי שקניתם נתקע או עושה בעיות אנחנו ממליצים לכם פשוט לרכוש את המטען המקורי.

אל תפריעו למכשיר במהלך הטעינה

כמו כל מכשיר סלולרי אחרף הסוללה שלו מתמלאת הכי טוב כשנותנים לה לבצע מסלול טעינה מלא, מההתחלה עד הסוף וללא עצירות. כשאתם ניגשים להטעין את מכשיר האייפון שלכם תשתדלו לתת לו לבצע טעינה מלאה ולא לנתק ולחבר אותו כל כמה רגעים. הדבר הזה רק יכול לבלבל את הנתונים של הבטרייה ולהוביל לשימוש יתר שלה בלי סיבה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *