לאן נכנס רחמים מלול עם המטרייה של הסתדרות העובדים ומה משותף למתן דיל, אילנית לוי ואוה גור

חדשות רחובות - פינת המנגל - רחובות ניוז

לאן נכנס רחמים מלול עם המטרייה של הסתדרות העובדים ומה משותף למתן דיל, אילנית לוי ואוה גור.

חדשות רחובות – פינת המנגל – רחובות ניוז

ראשון: ישיבת צוות של ביער בן שמן בהובלת .

מנהלי הרשת שהשתתפו הכינו לעצמם ארוחת בוקר בשטח.

ההחלטה נבעה מהרצון לשבור שגרה מישיבות הזום השוחקות, העיקר שכולם נהנו.

אלרואי אסרף וגולן ביטון

ראשון: מזל טוב לכפיר (האצן ומאמן הכושר הרחובותי) ולאשתו חגית מזעקי לרגל הולדת ביתם ב.

כפיר: "בשעה טובה ומוצלחת נולדה לנו ביום ראשון בלילה 14/2 בת מקסימה במרכז הרפואי קפלן. לילדה וליולדת שלום כל הכבוד ומזל טוב לאישתי חגית האמיצה והמדהימה שילדה ללא אפידורל 💪 בלידה מהירה ובבריאות טובה. תודה רבה למיילדת מלכה אלטמן שהייתה מקצועית ומקסימה והובילה את תהליך הלידה ברגישות ותודה לכל העוסקים במלאכה".

כפיר וחגית מזעקי

שני: שחקן תיאטרון למבוגרים של בימת הנוער אמנון דהאן ערך סדנת פיצות אומנותית לחניכי הבימה. את האירוע המיוחד יזם מנהל הבימה אילן גרזי שגרף הצלחה רבה וכבר מתכונן לסדנת תנועה, מחול, בהובלת רעות טויג.

אילן גרזי ואמנון דהאן

שני: בשעה 20:30 שיחת זום שנתית שמובילים מרכז הגישור העירוני, התארחו בהזמנת דוברת העירייה אביטל רגב קיסר– שלושה עיתונאים מהתקשורת הארצית ואחת מהמקומית. השתתפו כעשרים תושבים בלבד (מתוך 158 אלף תושבים) בין המשתתפים- חבר המועצה אביב איטח שהפתיע בשאלה קצת מביכה כשהפנה לכתבת המקומית אביגיל קדם ואחריה לכתבים הארציים מאיר תורג'מן, אור רביד ורועי רובינשטיין. מי שלא בא הפסיד? (תלוי את מי שואלים)

צילומי מסך מתוך הזום

שלישי: הנסיך למשפחת גולן-לוי, ליאם גולן, עובר טסט ומוציא רישיון נהיגה. למנגל נודע כי בקרוב הוא יתחדש ברכב משלו. הראשון לפרגן היה הספר של הסלב הראל יעיש שהכין על האש מצומצם, אחריו, האם אילנית לוי שעלתה לסיבוב ברכבם כאשר ליאם נהג, לוי הבטיחה שלא להעיר במהלך הנסיעה ומבחן האם המודאגת עבר בשלום".

ליאם גולן והראל יעיש

רביעי:  הפסקת חשמל נוספת במשך 9 שעות, ברחוב מגיני הגליל בביתו של חבר המועצה ועשרות משכניו.

כהן ניסה להרגיע בווטסאפ הקבוצתי את השכנים הזועמים.

עובדי חברת החשמל סיפרו שגם ראש העיר התקשר וביקש לזרז את התקלה, למרות הניסיונות, משהגיעו אנשי חברת החשמל נדהמו התושבים לראות שעבודה של 10 דקות ערכה למעלה מתשע שעות.

אמיתי כהן ורחמים מלול

רביעי: הפסקת חשמל למשך שלוש שעות בשכונת המדע ביניהם משפחות דיל, לוי-שדה ומשפחת גור.

חבר המועצה עו"ד מתן דיל לא הלין כי הוא היה עסוק בניהול הבחירות הארציות, בניגוד אליו, חברת המועצה אוה גור נשמעה מיואשת: "אני יושבת בחושך כמו פולניה".

מלכת היופי לשעבר אילנית לוי שדה העלתה סטורי דרמתי וכבשה את מדורי הרכילות, לוי "נגמרת לי הבטרייה, אין לנו חשמל כבר 3 שעות, תדעו שאני אוהבת אתכם, אני על אחוז אחד…".

מימין- מתן דיל, אילנית לוי ואוה גור

רביעי: בשעה 16:15 יוצא הראיס עוזב את הלשכה, בלב הסערה החורפית וסערת מחנה הליכוד המקומי, נוסע מלול (עם המטרייה של הסתדרות בתמונה) לנחם את בנותיו של חברו וסגן ראש לשעבר חיים אברהם שישבו בשכונת חבצלת.

רחמים מלול בכניסה לבית האבלים השבוע

חמישי: מזל טוב לדיירת האח הגדול לשעבר וכוכבת הריאליטי הרחובותית אביבית בר זוהר לרגל 500 אלף עוקבי אינסטגרם, המנגל ימשיך ל"עקוב".

רחובות ניוז - אביבית בר זוהר צילום מסך - רחובות ניוז
אביבית בר זוהר צילום מסך

מוצאי שבת שעברה: מזל טוב לאיש העסקים הראשל"צי שפי ששון שערך מסיבת בר מצווה מצומצמת בוילה במושב רמבם.

את המזמורים והקריאה בתורה הנעים הפייטן הרחובותי המצליח בן עשור וחברו, הבעלים של "נופר" הפקות רענן נגר, במהלך השבת הגיעו לכבד הזמר המצליח ויליד רחובות איתי לוי יחד עם חברו הזמר והמלחין גולן אברהם.

מזל טוב!

חדשות רחובות - צילום מההבדלה של שבת הבר מצווה מימין- איתי לוי, בן עשרו וגולן אברהם - רחובות ניוז
צילום מההבדלה של שבת הבר מצווה מימין- איתי לוי, בן עשרו וגולן אברהם

השמחות של השבוע: ביום ראשון יחגוג אופיר מלול (בנם הבכור של רחמים וזהבה), 49 חורפים. ביום שלישי תחגוג טל בלום (ביתם של זהר וחני) 22 חורפים. יום רביעי, יחגוג 64 חורפים, הזמר דני רובס שגדל בעיר רחובות ובבימת הנוער.

מימין- אופיר מלול, משפחת בלום ולמעלה דני רובס

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *