לא לדאוגוסט ברחובות: חני נחמיאס,שירז שוקרון,נבו עמרני,אנה זק וגילי בא לבקר

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

משרד התרבות והספורט מזמין את כל המשפחה לצאת מהמסכים לחגיגת סוף הקיץ מתחת לבית! 
והשנה בסימן הצדעה לדמויות מסדרות הטלוויזיה של פעם – אז והיום. חיבור בין דורות, כוכבי הילדים והרשת של היום מצדיעים לכוכבי הסדרות של העבר. האירוע יתקיים בגן המייסדים (27.8.18) החל מהשעה 17:00 ועד 21:00 הופעות חיות/הצגות ילדים/ מעגל מתופפים/מתחם קריוקי/מתחמי יצירה לילדים/מתחם לקטנטנים. 

משרד התרבות והספורט מזמין את כל המשפחה לצאת מהמסכים לחגיגת סוף הקיץ מתחת לבית!. והשנה בסימן הצדעה לדמויות מסדרות הטלוויזיה של פעם – אז והיום. חיבור בין דורות, כוכבי הילדים והרשת של היום מצדיעים לכוכבי הסדרות של העבר. במסגרת האירועים יופיעו עשרות אומנים וותיקים חני חמיאס ,גילי בא לבקר לצד אומנים צעירים וכוכבי ילדים כמו אנה זק,,שירז שוקרון,נבו עמרני בביצועים מרגשים לשירי הילדות האהובים. הפנינג רחב של "לא לדאוגוסט", שנועד לתת פתרון להורים ולילדים בסיום החופש הגדול, יגיע לגן המייסדים ברחובות, ביום שלישי  ה-27.8 בין השעות 17:00-21:00. הכניסה להפנינג לקהל הרחב ללא תשלום.

במסגרת האירועים יבנו במיוחד במתחם במות להופעות חיות והופעות מקור,במת קריוקי, במת הצגות קטנות, מתחם פעוטות, מתחם הקרנה, מתחם אוכל, מתחמי ישיבה ויצירה ועוד.

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *