להקת חמסה

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

רחובות שהביסה  הערב(ג') 64:91  את עירוני רעננה בחוץ שמרה על מאזן מושלם של 5 ניצחונות מ-5 מחזורי ליגה. בשבוע הבא החבורה המושלמת של אבנר יאור תתארח אצל הפועל באר שבע/ב"ש.

רחובות  שהתארחה ערב המחזור אצל רעננה רצתה להמשיך ולשמור על מאזן מושלם של חמישה ניצחונות בליגה ,ובעיקר להוציא סוג של הצהרת כוונות לגבי המשך הדרך. אומנם החבורה של ברק פלג נמצאת לפני ההתמודדות מול הכחולים עם ניצחון בודד מול שלושה הפסדים.אך גם אבנר יאור יודע שכדי לנצח את היריבה מהשרון במטרווסט צריך להציג את אותה יכולת כפי שהיה במחזור הליגה האחרון מול מכבי קרית גת.

אומנם המקומיים עלו ראשונים על לוח התוצאות בפתיחת המשחק אבל חניכיו של יאור בעיקר צמד הזרים  מרכוס רלפורד ואלונזו קולמן שנראה כרגע כאחד השחקנים הטובים שנחתו במועדון הרחובותי בשנים האחרונות ובעצם ממשיך את ההצגה שהחלה בהארכה מול קרית גת . תוסיפו לזה משחק מצוין של אליאב אוחנון שקלע 6 נקודות ונתן המון כח סביב הצבע ורחובות מסיימת את הרבע הראשון ביתרון 15:22.

ברבע השני רחובות המשיכה ללחוץ על הגז ואט אט ההפרש הלך וצמח עד לסיום המחצית הראשונה לכדי 20 נקודות 34:54 כאשר רלפורד רושם חצי ראשון עם מאזן נפלא של 16 נק' .

דווקא שנדמה היה כי רחובות תגדיל את ההפרש הגיע רבע שלישי חלש מצד חניכיו של יאור שאפשרו למארחים להוריד את ההפרש עד 12 נק' 52:65 4.38 לסיום הרבע . פסק זמן של יאור וחילופי שחקנים של גור פורת במקום ינעם אירם וריצה של 2-11,החזיר שוב את ההפרש המבטיח 54:76 בסיום הרבע .

ברבע הרביעי הבדלי הרמות באו לידי ביטוי. בעוד למקומיים אזל בלון החמצן החבורה בכחול עושה על הפרקט ככל העולה על רוחה ומגדילה את הפער ,כאשר היתרון הגדול ביותר עמד על 30

קלעו לרחובות: רלפורד 21, קולמן 19 (9 ריבאונדים), פורת 12, דרפיץ 10, אוחנון 9, שעשוע 8, אירם וחולדוב 6 כ"א

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *