לי ולך שי וברכה

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

זו השנה השישית שבה מחולק שי לסיום לימודיהם של תלמידי העיר הלומדים בכיתה י"ב. השנה צפויים לסיים את לימודיהם כ- 1300 תלמידים

עיריית רחובות ממשיכה זו השנה השישית במסורת של חלוקת שי צנוע לתלמידי העיר לרגל סיום לימודיהם בכיתה י"ב. חלוקת השי התבצעה בבתי הספר לפני יציאתם של התלמידים לחופשת הפסח, באמצעות מחלקת ילדים ונוער, ובשיתוף מועצת התלמידים והנוער. השנה חולקו לתלמידים מטענים לטלפונים ניידים על מנת להשאיר אותם מחוברים תמיד ומכל מקום. בשנת הלימודים הנוכחית צפויים לסיים את לימודיהם כ- 1,300 תלמידים, חלקם הגדול יתגייס לצה"ל, לשירות לאומי ואו לשנת שירות.

סגן ראש העיר ומחזיק תיק נוער וצעירים, עו"ד מתן דיל: "התלמידים שמסיימים את כיתה י"ב הם משאב יקר מאד עבור רחובות, הם העתיד של העיר והם אלו שיצעידו אותה קדימה. תלמידים יקרים, אתם עומדים כעת בראשית דרככם הבוגרת, דרך חדשה ומאתגרת, אנחנו נמשיך ונלווה אתכם גם בהמשך. החלטנו להעניק לכם, גם השנה, שי צנוע עם משמעות מיוחדת, מטען לטלפון נייד, שישמור אתכם מחוברים ליקיריכם וימלא אתכם באנרגיה חדשה ככל שיצטרכו".

סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, זהר בלום, הוסיף: "ילדי עירנו היקרים מסיימים בימים אלו את מחויבותם למערכת החינוך הארצית והעירונית. ילדים אלו החלו את דרכם בגיל שלוש עם כניסתם לגן וכעת הם עומדים בפני דרך חדשה. זה מרגש לראות את התמורות שחלו בילדים אלו ברבות השנים. מהיכרותי האישית עמם אני יודע כי מדובר בנוער ערכי ואני צופה להם הצלחה גדולה בעתיד".

יו"ר מועצת התלמידים והנוער, רינת מטיס: "כמידי שנה, בוגרי י"ב מסיימים את לימודיהם עם שי מיוחד. המטענים הניידים שחולקו יסייעו להם להישאר מחוברים להורים, למשפחה ולחברים. אני מבקשת להודות לראש העיר מר רחמים מלול ולסגניו עו"ד מתן דיל וזוהר בלום שבזכותם התאפשרה חלוקת המטענים. זוהי גם ההזדמנות לאחל לכלל התלמידים המסיימים את כיתה י"ב בהצלחה רבה בהמשך הדרך".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *