למה באפלייד מטיריאלס נטשו את המקלדת?

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

עובדי אפלייד מטיריאלס בשיתוף ארגון "לקט ישראל" ערכו במהלך היום(ד') קטיף ירקות וזאת במטרה להציל מזון איכותי מפני השמדה

אפלייד מטיריאלס היא חברה בינלאומית אמריקאית,הפועלת בתחום טכנולוגיות הננו-יצור ומטה החברה ממוקם בעמק הסיליקון בסנטה קלרה קליפורניה. לחברה חטיבה ישראלית הממוקמת בפארק המדע רחובות
לפני כל חג פסח עובדי החברה עוזבים את משרדי היי-טק ויורדים לשדות בסמוך למכון ויצמן למדע כחלק ממבצע אירגוני. זו במסגרת של שיתוף פעולה עם ארגון "לקט ישראל".כאשר כל כשעתיים מגיעה קבוצה של 150 עובדים לשטח העוסקים בהצלת מזון איכותי עבור אלו הזקוקים לו.
צריך לזכור שבישראל כ-25% מהאוכל המוכן תוצרת חקלאית מושמד כל שנה עקב חוסר מודעות ציבורית .ובשביל כך "לקט ישראל" מסתמכת על מתנדבים לעזור בליקוט

כל הקטיף נאסף למרכז הלוגיסטי של הארגון ומשם זה מחולק להמון עמותות בארץ.ללקט ישראל יש הרבה שדות פזורים ברחבי הארץ בהם הם מגדלים את התוצרת החקלאית,ו- "לקט ישראל" נעזרת ברוח ההתנדבות של עובדי אפלייד מטיריאלס המסייעת לארגון להציל את המזון.

חשוב להדגיש שחברת אפלייד מטיריאלס תומכת לאורך כל השנה בקהילה גם בכסף והן ברוח התנדבותית ,כאשר פעם בשבוע ישנם עובדים המגעים לבתי הספר בעיר .
כמובן שנושא חג הפסח מביא איתו את הרצון לתרום למען האוכלוסייה הזקוקים למנות של אוכל כדי לקיים את סדר פסח כהלכתו באווירה טובה ובלי חוסר של אוכל חלילה לחג .אי לכך בקרב העובדים יש את הרצון העז לתרום ובעצם להרים את הראש מהעבודה של היי-טק ולהסתכל החוצה למציאת היומית שיש במדינה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *