למורה באהבה-סרטון ליום המורה של מגמת תקשורת בתיכון ויצו סחף אחריו תגובות אוהדות ברשת

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

יום המורה זו הזדמנות מצוינת לתלמידים להוקיר תודה למורים על השקעתם הרבה במהלך השנה. בתיכון ויצו רחובות הלכו צעד אחד קדימה והפיקו סרטון קצר והומוריסטי על הווית המורה בישראל 2018 תוך שהוא מלווה באירוניה עצמית

"הסרט ליום המורה הופק ע"י תלמידי שכבת י"א של מגמת תקשורת כמחווה הומוריסטית למורים. הם הפיקו, צילמו ביימו, הקליטו ערכו והכל". אומר ל'רחובות ניוז' עמית  דורון שהוביל את המיזם במחלקה.ומוסיף "זהו סרטון קצר, קולע, הומוריסטי ואפילו קצת חתרני כי הסרט מקלף את הסכריניות שמקובל להציג ביום המורה ובמקומה צוחק קצת עם הצוות החינוכי על הווית המורה בישראל 2018 תוך שהוא מלווה באירוניה עצמית".

אז מה רציתם להוציא מהסרטון?

"הכוונה בפועל הפוכה ממה שמוצג בסרטון ומטרתה לשמח את המורים ולהגיע לסכריניות של היום הזה ממקום אחר ואני חושב שהצלחנו לגעת במה שרצינו. למרות שיש שיחשבו שההומור הזה לא מתאים לארוע ואינו מדוייק צריך לדעת שהומור זה הוא מסימני ההיכר של סוגת סרטוני רשת שעל פי רוב מתאפיינים בהיותם חתרניים, קצרים וקולעים".

הרצל שקרצי מנהל בית הספר ויצו רחובות שאהב את מה שראו עיניו ,ציין :"זו הזדמנות להוקיר תודה למורים על השקעתם הרבה במהלך השנה. הייתה זו הזדמנות עבור התלמידים להביא לידי ביטוי את כישוריהם הייחודיים והמיומנויות שרכשו בתחום התקשורת במהלך הלימודים. הסרטון שיצרו שופע חן, חשיבה יצירתית, הומור וביטחון ביכולתם להעביר מסר באופן מתוחכם"

מגמת התקשורת בבית הספר מוכרת כמגמה יוקרתית בה סגנון הלימודים אינו פורמלי. במגמה ארבעה מורים לתקשורת בתוכם עמית דורון, אדם סוריאנו ורון גרבר המורים ה"מעשיים" לתחומי בימוי והפקה, סאונד ועריכה, צילום ותאורה ואיתם אריאלה אהרון שמופקדת על התחום התיאורטי ללימודי תקשורת וחברה.

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *