למי אמר רחמים מלול "אין פרי על העצים" ומדוע הגיעה מיטל פלדמן אל מתחם החיסונים ביום החופשי שלה

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

השבוע במנגל: למי אמר רחמים מלול "אין פרי על העצים", מדוע הגיעה מיטל פלדמן אל מתחם החיסונים בקרית משה ביום החופשה שלה ולאן נעלמו הטאבלטים שהזמין צביקה מדהלה.

 

ראשון: יישר כוח גדול למנהל הטכני של החברה העירונית לתרבות וספורט משה פוני, שמנהל את מערך הקורונה העירוני ועושה לשביעות רצון ההממונים. פוני מרים טלפונים ושואל את החולים המאומתים החדשים לשלומם, ויחד עם אגף הרווחה הוא מסייע לארגון חבילות ומשלוחים לכל מי שזקוק לכך.

משה פוני

 

ראשון: מ"מ ראש העיר זהר בלום מגיע אל מתחם החיסונים במתנ"ס קרית משה לבדוק שהכל מתקתק. בלום פוגש את סמנכ"ל חוויות גולן ביטון והשניים מרימים טלפונים למנהלי קופות החולים "כללית" ו"מכבי" שמיד מוסיפים עוד שתי עמדות חיסונים. הרנטגנאית המחוזית בקופת חולים כללית מיטל פלדמן, הגיעה אל מתחם החיסונים במהלך השבת, הפעם לבצע חיסון לבנה שבמקרה זה יצא ביום הולדתו ה- 18. כיאה ל-מיטל, האמא המשקיעה והדואגת שלא עזבה אותו לרגע. היא ליוותה אותו עד לחיסון ושוחחה עם חברותיה מקופת החולים. מיטל בתמונה עם וליה יובוב.

זהר בלום, מיטל פלדמן ו-וליה יובוב

 

שני: מספר חברי מועצה/נבחרי ציבור, ממתינים לטאבלטים שתוקלו כדי לעבור על החומרים טרם ישיבות המועצה וועדות העירייה, חלקם ממתינים למעלה מחודשיים. הם פנו למנהל האגף המוניציפלי צביקה מדהלה שמתקשה להבין לאן נעלמו הטאבלטים שהזמין ומגלה שהם נמצאו באגף החינוך. הכעסים מאחורי הקלעים גדולים עד מאוד. רחמים לא ידע? נמשיך לעקוב.

מנהל האגף המוניציפלי צביקה מדהלה הכל רשום

 

שלישי: תושבת רחובות מורן ברגר, פעילה סביבתית ומבוגרות קורס פעילי סביבה שיזמה חברת המועצה איטל בציר אלשיך, מובילה בימים אלו יוזמה ארצית – "חולקים בשפע מהגינה". אלשיך שיתפה וביקשה שיתוף פעולה מהראיס רחמים מלול והוא מצידו הסתפק בברכה: "הייתי שמח לחלק לתושבי העיר לימונים וקלמנטינות, אבל לצערי כעת אין פרי על העצים אך היוזמה בהחלט מבורכת".
אלשיך: "גאה בברגר המצליחה להפתיע כל פעם מחדש ביוזמות קהילתיות וסביבתיות". והבטיחה לתמוך ברמה עירונית בפרויקט.

 

רביעי: מנהל בימת הנוער אילן גרזי מחנה את רכבו בשטחים הסמוכים לגדרה ויוצא לריצת ספורט. שחוזר מבחין גרזי שרכבו שקע בבוץ, הוא מזעיק את מתנדבי "ידידים" שמחלצים אותו בגשם השוטף ובמזג האוויר המלווה בברקים ורעמים. גרזי מסכם במילות תודה ומכנה זאת "ארץ ישראל היפה". בהזדמנות זו תרשמו לכם תזכורת, ביום שני יחגוג יום הולדת 54, מזל טוב!

אילן גרזי ורכבו ששקע

 

חמישי: חבר המועצה אביב איטח שהחל להשתתף לאחרונה בתוכנית בערוץ 20, מארח את הזמר רגב הוד ותושב העיר רחובות לשעבר. בכתובית למי שלא ידע איטח משמש כיועץ פוליטי אסטרטגי. שיהיה בהצלחה.

אביב איטח ורגב הוד בערוץ 20

 

שישי: מי הציל את המציל- דובר מחוז שפלה של איחוד הצלה, תושב רחובות, יוני עוזיהו, שמדווח על תאונות והצלות חיי אדם, לשם שינוי ביקש סיוע בעצמו לאחר ששקע עם רכבו. עוזיהו הזעיק את אחיו שהגיע לחלצו בגרירה מהדיונות של חוף הים. עמיתיו ממגן דוד אדום התבדחו ורשמו: "דוברות איחוד הצלה- היום בשעה 15:00 התקבלה שיחה אל מוקד 1221 של איחוד הצלה ונמסר כי דובר מחוז שפלה שקע בדיונות אשר קרובות לביתו. לדברי יוני הוא הרגיש חסר אונים ונאלץ לקרוא לאחיו בכדי לחלצו, ואף צלצל אל חיים טרמין ממגן דוד אדום בכדי להתייעץ. יוני חולץ בשלום ופונה להמשך טיפול על ידי אשתו בבית". העיקר שזה הסתיים בשלום.

יוני עוזיהו ורכבו ששקע

 

שישי: כוכבת הריאליטי הרחובותית אביבית בר זהר החלימה מקורונה, בשישי בבוקר, היא כבר יצאה לסידורים עם איש העסקים וחיי הלילה תומר כהן וכהרגלה עדכנה 445 אלף עוקביה. בריאות לכולם!

אביבית בר זהר ותומר כהן צילום מהאינסטגרם

 

חבר מועצת העיר רחובות אבי קינד מחוזר בימים אלו עד מאוד על ידי חברו הטוב ותושב העיר רחובות לשעבר, ח"כ עודד פורר, שמנסה לשכנעו להצטרף אל מפלגת "ישראל ביתנו". פורר נפגש עם קינד סמוך לבית הקפה בבעלותו "דה לה פה" בשבוע האחרון, השניים שוחחו אך קינד טרם קיבל החלטה. (תזכורת לקינד מהאייטם הקודם- חברך אביב איטח גם אסטרטג)

ח"כ עודד פורר וח"מ אבי קינד

 

לידיעת חברי מועצת העיר, ביום חמישי צפויה להתכנס המועצה, על סדר היום= אישור תקציב העירייה לשנת 2021 שלראשונה עבר את סכום המליארד שקלים (1,113,392). בגלל הסגר כולם מבולבלים ולא בטוחים אם הישיבה תתקיים, נמשיך לעדכן.

ישיבת מועצה בצל הקורונה אולם ספורט קציר

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *