למי שלח רחמים מלול סרטון ברכה ומה עשה שלמה טולדו בחדר החקירות של המשטרה

חדשות רחובות - פינת המנגל - ניוז

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

למי שלח רחמים מלול סרטון ברכה ❓מה עשה שלמה טולדו בחדר החקירות ❓ 🤔 ואיפה נפגש משה פרץ עם בן עשור

פינת המנגל - מדור הרכילות של -רחובות ניוז
פינת המנגל – מדור הרכילות של -רחובות ניוז

ראשון: מזל טוב לפקחית התנועה האהובה אודליה שמרגד לרגל יום הולדתה. חבריה לעבודה ממחלקת פיקוח התנועה חגגו לאודליה ביום ראשון בערב במסעדת פאב הפטריקס שבפארק המדע ונהנו מערב יווני.

אודליה וחברותיה לעבודה בחגיגות השבוע
אודליה וחברותיה לעבודה בחגיגות השבוע

שלישי: חבר הכנסת משה קינלי טור- פז מטעם יש עתיד מגיע לביקור מקדים בלשכת מ"מ ראש העיר זהר בלום בעירייה. הסיבה-  ביום ראשון בעוד שבוע יגיע קינלי טור- פז לביקור רשמי בתור ראש הוועדה לחינוך ממלכתי -דתי עם שאר חבריו כדי לראות את עבודת החינוך במגזר.

זהר בלום ומשה קינלי טור- פז בלשכת בלום
זהר בלום ומשה קינלי טור- פז בלשכת בלום

 

שלישי: בשעה 19:50, מנכ"ל החברה העירונית לשעבר ותושב העיר איציק עובדיה, מחנה את רכבו על המדרכה ברחוב הרצל 181, כעבור מספר דקות חוזר עובדיה עם זר בידו ונכנס לרכב. צוות המנגל מאחל לכל תושבי רחובות יום משפחה שמח.

איציק עובדיה ומשפחתו צילום מעמוד הפייסבוק
איציק עובדיה ומשפחתו צילום מעמוד הפייסבוק

שלישי: תחקיר של רביב דרוקר בערוץ 13 על הפלת אימפריית העבריין איציק אברג'ל. בחדר החקירות משחק את טולי, איש הכספים של אברג'ל שלמה טולדו כמו שרק הוא יודע. חבר המועצה וחברו הטוב של טולדו עודד עמרם, מזהה אותו ומרים לו מיד טלפון ומוודא אם זה אכן הוא, טולדו משיב שכמובן. צוות המנגל מסכם, שמדברים עם טולדו רצוי לשקול מילים😉.

טולדו משחק את טולי צילום מסך ערוץ 13
טולדו משחק את טולי צילום מסך ערוץ 13

רביעי: טקס סיום מסכת בירושלים מול הכותל המערבי, בהשתתפות הפייטן הרחובותי בן עשור. את הטקס ערך הרב אשר אזרזאר שנחשב לרבו של הזמר משה פרץ ומאור אדרי.

 

רביעי: חברי המועצה אביב איטח (אופוזיציה) וגיא צור (קואליציה) פותחים שולחן במעדניה של חברם למועצה אבי קינדאיטח, אתה רוצה לספר משהו לצוות המנגל "גיא חבר ותיק ואני רואה בו שותף לקידום הפעילות בליכוד ברחובות.". גיא, תחילתה של דרך חדשה "המשכה של ידידות ארוכת שנים".

גיא צור ואביב איטח פתחו שולחן
גיא צור ואביב איטח פתחו שולחן

רביעי: הדוגמנית נטלי דדון ואיש העסקים יליד העיר רחובות עמית פרליס נפרדו ביום רביעי, יום לאחר ציון יום המשפחה. השניים ידעו עליות ומורדות ומבדיקה עלה כי בינואר אשתקד עברו בני הזוג פרידה דומה ולאחריה שבו לזוגיות בריאה.  השניים כאמור ידועים בציבור ולהם ילד משותף. צוות המנגל מאחל לשובם ולזוגיות מוצלחת.

נטלי דדון יחד עם הילדים לבית משפ' פרליס, יעל ועמית והאב אבנר פרליס בימים מאושרים יותר
נטלי דדון יחד עם הילדים לבית משפ' פרליס, יעל ועמית והאב אבנר פרליס בימים מאושרים יותר

חמישי: הראיס רחמים מלול יצא מלשכתו אחר הצהריים וערך קניות בסניף יוחננוף בשכונת קריית משה. במהלך הקניות פגש מלול את חבר המועצה דני מרשה והשניים ברכו לשלום אחד את השני.

רחמים מלול ואיתן יוחננוף
רחמים מלול ואיתן יוחננוף

חמישי: ערב הוקרה וחלוקת תעודות ליחידת השיטור העירוני במסעדת בוכרה. השתתפו כארבעים שוטרים, פקחים ומנהליהם בראשם ליאור שוקרי וערן גיאת. ראש העיר רחמים מלול שלא הגיע, שלח סרטון ברכה, מי שכן הגיע היו סגניו- זהר בלום, יניב מרקוביץ, אמיתי כהן, בנצי שרעבי ויו"ר העובדים רמי מדהלה. בין מקבלי התעודות היה הפקח יוסי ברוק שנפצע בשריפת הדירה בה נספתה תושבת העיר לפני כשבועיים.

ערב גיבוש לשיטור העירוני
ערב גיבוש לשיטור העירוני

שישי: סגן ראש העיר אמיתי כהן אורז מזוודות ונוסע להתארח בבית מלון בירושלים במסגרת הרצאות של אחד הארגונים. בדרך נוסע כהן ומנחם את יהונתן פולארד שיושב שבעה על אישתו אסתר ז"ל ומתעד.

אמיתי כהן בניחום אבלים
אמיתי כהן בניחום אבלים

שישי: חברת המועצה איטל בציר אלשיך, בחרה לבלות בקניות בחנות יד שנייה של ״הליגה״, המנוהלת על ידי העמותה למניעת שחפת ומחלות ריאה (רחוב אהרוני 32) אלשיך בהתלהבות האופיינית לה, רצה לספר לחבר׳ה ברשתות שכל הקניות שלה הסתכמו בשתי שקיות מפוצצות בפריטים רק ב-140 ש״ח, ושהכסף מגיע גם לעמותה וגם הקנייה מתחשבת בסביבה. עוד שיתפה בוידאו והציגה גם את התושבת –צפונה מילשטיין, המנהלת בשנה האחרונה את המקום וחוללה לא פחות ממהפכה. אז אם השם נשמע לכם מוכר זה משום שמילשטיין רחובותית ידועה, הובילה לפני שנים רבות פרויקט ספורט בגני הילדים בעיר. אה, ומי עוד סיפרו לנו שמתנדב ופעיל בעמותה? פרופ׳ חגי לוין, בטח אתם מכירים, יו״ר איגוד רופאי בריאות הציבור שהפך בתקופת הקורונה גם לכוכב תקשורת.

אלשיך ומילשטיין
אלשיך ומילשטיין

 

מזל טוב לבת הזקונים של רחמים וזהבה מלול, אביטל פוגל שחגגה בכ"ב בשבט (חמישי לפני שבועיים), 30 חורפים. אביטל ובעלה חיים יצאו לחגוג במסעדה. מחר- יום ראשון 6.2.2022 תחגוג אביטל לפי התאריך העברי.

חיים ואביטל פוגל
חיים ואביטל פוגל

 

צוות המנגל מאחל רפואה שלמה למאומתים בקורונה של השבוע: עורך הדין הרחובותי אלדד האהרוני, מנהל בימת הנוער אילן גרזי, דוברת העירייה אביטל רגב קיסר, מנהל אגף תחזוקה שלמה ידעי, מנהל אגף גנים ונוף אבישי שרעבי.

חדשות רחובות ניוז

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *