למען החטופים: מרפאת בריאות הנפש ילדים ונוער

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

למען החטופים: מרפאת בריאות הנפש ילדים ונוער של מכבי ברחובות יצאה במיזם למען החזרת החטופים• ״מציעים נחמה קטנה בעשיה משותפת ובתחושה של ביחד״

מטופלים והוריהם מוזמנים לקפל עגורי אוריגמי צהובים במרחבי ההמתנה ולקחת חלק במיזם

מרפאת בריאות הנפש ילדים ונוער של מכבי שירותי בריאות ברחובות יצאה לאחרונה ביוזמת קיפול אלף עגורים צהובים למען החזרת החטופים.

לפי מנהג יפני היסטורי, קיפול אלף עגורי אוריגמי מזכה בהגשמת משאלות, מזל ובריאות. מרפאת בריאות הנפש ברחובות מקדישה את המשאלות להחזרת כל החטופים הביתה, בריאים בנפש ובגוף.

דפי הקיפול וחוברת הנחיות פרוסות בעמדות ההמתנה וזמינות למטופלים והוריהם במהלך ההמתנה בתור. מתחילת המיזם קופלו עשרות עגורים, כל עגור שקופל נלקח על ידי הצוות ונתלה בחללי המרפאה.

אביטל גראוברט,מנהלת מרפאת בריאות הנפש ילדים ונוער ברחובות: ״החזרת החטופים הביתה היא המשימה הלאומית החשובה ביותר. אנו קוראים לכל מטופלנו והוריהם להתאחד ולקפל יחד אלף עגורים למען הגשמת המשאלה, החזרת כל החטופים הביתה".

לירון אבישי, מטפלת באומנות במכבי מחוז דרום: ״מיזם העגורים נולד מתוך מערבולת הרגשות המורכבים שכולנו מרגישים מה-7 באוקטובר. הרעיון לעשות זאת באופן קהילתי במסגרת המרפאה שלנו, מבוסס על עקרונות הטיפול באמנות שיש בו פעולה ועשייה יצירתיים כמבטאים צרכים עמוקים של הנפש באופן לא מילולי ומציעים נחמה קטנה בעשיה משותפת ובתחושה של ביחד".

קרדיט לתמונות: מכבי שירותי בריאות

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *